Населенню

Для Вас працює абонентська служба:



Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

карта


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - багатоканальний

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний




 


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 

АКТУАЛЬНО



Рішення про закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями за умови, що середньодобова температура зовнішнього повітря, за даними відповідного центру з гідрометеорології, протягом трьох діб поспіль не нижча за +8 С.

Цей порядок визначений пунктом 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ №630 від 21.07.2005 року. 


КОРИСНО


Що треба зробити, аби в платіжках цифри зменшилися. Якщо ви живете в багатоповерхівці, перше правило — подружіться з сусідами і створіть ОСББ. Ваш будинок — це ваша спільна власність, у яку необхідно вкладати гроші. Який стан справ із платіжками в Словаччині - покрокові інструкції, що варто перейняти українцям.
 

Архiв новин

«    Март 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31