Графік особистого прийому споживачів

ГРАФІК
особистого прийому споживачів
з питань надання послуг та розрахунків у 2019 році


 

Посада

ПІБ

Часи прийому

Дні прийому

м.Полтава, вул.Генерала Духова,1

Заступник генерального директора із збуту *

Кашин Роман Олександрович

з 1500 до 1700

кожен четвер

Начальник абонентської служби

Ковшар Тетяна Геннадіївна

з 900 до 1100

з 1500 до 1700

вівторок, четвер

Начальник служби реалізації

Заверюха Тетяна Володимирівна

з 900 до 1100

з 1500 до 1700

вівторок, четвер

Начальник юридичної служби

Сотник Ірина Леонідівна

з 1500 до 1700

кожен четвер

Юридична служба

з 800 до 1200

з 1300 до 1700

вівторок,

середа,

четвер

з 800 до 1200

з 1300 до 1600

п`ятниця

Інженери абонентської служби, служби реалізації

з 800 до 1200

з 1300 до 1700

вівторок,

четвер

Примітка: у перший робочий день кожного місяця прийом споживачів не здійснюється

м.Полтава, вул.Генерала Духова,5

Начальник служби контролю за збутом теплової енергії

Іванченко Віктор Олексійович

з 800 до 1000

кожен понеділок

Заступник начальника служби контролю за збутом теплової енергії

Зубенко Олександр Володимирович

з 800 до 1000

кожну середу

Начальник групи контролю за якістю теплопостачання

Йосипенко Олексій Сергійович

з 1300 до 1500

кожен четвер

  * - крім першого робочого дня кожного місяця та за попереднім записом по телефону (0532) 510-455 або особисто в абонентській службі підприємства.


АКТУАЛЬНО

Рахунки за листопад 2019 року 

Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за листопад можна побачити в «Особистому кабінеті споживача»...

Увага!
Щоб рахунки регулярно надходили на вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш e-mail не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці «Вхідні».

 

[Читати далі...]

 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО