Індивідуальний облік тепла у житлових будинках: очікування та реалії

2018-11-05
Ідея можливості індивідуального обліку тепла незалежно від способу розподілу теплової енергії в будинку знайшла широкий відгук серед мешканців багатоповерхівок з централізованим опаленням, особливо серед тих, в яких тепло розподіляється вертикально… 

Як оплатити рахунок «Полтаватеплоенерго» за допомогою он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача»?

2018-10-16  
Сервіс «Особистий кабінет споживача» набирає все більшої популярності серед користувачів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Адже тут є змога замовити щомісячне надходження рахунку на електронну скриньку та оплатити його через запропоновані платіжні системи...

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли починається опалювальний період?

2018-10-10  
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…

Яку інформацію споживач «Полтаватеплоенерго» може отримати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет»?

2018-09-11  
В «Особистому кабінеті споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок, замовити його щомісячне надходження на електронну скриньку та багато інших корисних сервісів…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

2018-09-05  
З кожним новим місяцем кількість споживачів, котрі хочуть відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків «Укрпоштою» й отримувати рахунки на електронну скриньку, зростає. Адже доставка рахунків підприємства на e-mail має низку переваг: споживачі швидше отримують інформацію про нарахування, їм можна не чекати на листоношу, та й відмова від зайвого паперу свідчить про їхню турботу про навколишнє середовище...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…

«Полтаватеплоенерго»: Що необхідно знати при користуванні субсидією?

2018-07-17  
За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2018-07-11  
Вирішення лише частини питань потребують особистої присутності споживача в абонентській службі. Відповіді на всі інші питання та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-07-04  
Замовити щомісячну доставку рахунка за послуги «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» на електронну скриньку — дуже просто. Для цього достатньо скористатися...

АКТУАЛЬНО

 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


Архiв новин

«    Январь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31