Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber


24-01-2020, 11:31. : admin1
2020-01-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber
Чат-бот у Viber

«Полтаватеплоенерго» пропонує кілька способів передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Найпростіший та найбезпечніший з них — через чат-боти у Viber і Telegram. Тож саме чат-ботами підприємство рекомендує скористатися споживачам, щоб передати показники лічильників. Цього місяця це необхідно зробити до 30 січня включно

Увага! 
Нагадуємо, що передавати показники слід вчасно, аби вони були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Чому варто обрати чат-бот для передачі показників?

Чат-бот у месенджері Viber уже не перший рік служить добрим помічником споживачам послуг «Полтаватеплоенерго», коли настає період передачі показників лічильників. Якщо на початку його впровадження чат-ботом користувалися одиниці, то зараз кілька тисяч полтавців і мешканців чотирьох райцентрів області, де «Полтаватеплоенерго» надає послуги, щомісяця користуються ним. І вагомі підстави для цього є!

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Viber, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів «Полтаватеплоенерго».

Як користуватися чат-ботом у Viber?

Користуватися чат-ботом PoltavaTE_Bot у месенджері Viber просто і зручно. Потрібно лише уважно читати повідомлення від бота і виконувати дії, які він пропонуватиме:



Крок 1. Знайдіть бот у паблік акаунтах Viber за іменем — PoltavaTE_Bot або перейдіть за посиланням.


Крок 2. Надішліть повідомлення з текстом «Привіт» і оберіть опцію «Додати особовий рахунок».

Крок 3. Введіть номер особового рахунку, який зазначений у рахунку на оплату послуг з теплопостачання: наприклад, «79-987-33-0». Використовуйте лише цифри 0-9, знак «-» і не ставте пробілів.

Крок 4. Бот попросить вас перевірити правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію «Адреса вірна» або ж «Адреса невірна» (у цьому разі бот поверне вас до кроку 3).

Крок 5. Якщо вказана адреса правильна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.

Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.

Якщо ж ви звикли користуватися іншим месенджером, наприклад, Telegram, то і за його допомогою можна передати показники лічильників до абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції користування чат-ботом PoltavaTE_Bot у Telegram дивіться у відео:

 



Передача показників лічильників у месенджерах — просто, швидко та зручно!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.