Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В якому режимі абонентська служба підприємства обслуговує споживачів в період адаптивного карантину?
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В якому режимі абонентська служба підприємства обслуговує споживачів в період адаптивного карантину?10-06-2020, 12:32. : admin1 |
2020-06-10
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В якому режимі абонентська служба підприємства обслуговує споживачів у період адаптивного карантину?
Із 9 червня після вимушеної перерви через пандемію коронавірусної інфекції COVID-19 відновився прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Проте послаблення карантинних заходів зовсім не означає їх відміни. А отже, прийом споживачів відбувається із дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.
20 травня уряд продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 22 червня включно. Однак з огляду на епідеміологічну ситуацію в Україні Кабмін розробив етапи послаблення карантинних заходів. Це дозволило абонентській службі «Полтаватеплоенерго» після більш ніж двомісячної вимушеної перерви знову відчинити двері для прийому споживачів.
Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:
— понеділок–четвер — з 08.00 до 17.00;
щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься;
— п’ятниця — з 08.00 до 14.45 (без перерви);
із 14.45 до 16.00 — повна дезінфекція приміщення абонентської служби;
— субота та неділя — вихідні.
Звертаємо увагу, що на час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:
— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;
— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
— очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.
Окремо хочемо зауважити, що внаслідок стрімкого зростання температури зовнішнього повітря (яка нерідко навіть у тіні вища за 30°С) очікування прийому ззовні приміщення абонентської служби може викликати у відвідувачів певні незручності чи навіть погіршення їхнього самопочуття.
З огляду на це «Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію у більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства. До того ж набутий у період цьогорічного карантину досвід показав ефективність такого підходу.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.
Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то в такому разі споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде в домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході у приміщення абонентської служби.
Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|