Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників


25-01-2022, 13:23. : admin1
2022-01-25  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники індивідуальних лічильників

Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче.

Коли настає остання декада місяця, полтавські теплоенергетики традиційно звертаються до споживачів з проханням вчасно передати показники квартирних лічильників гарячої води і теплової енергії. Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води і теплової енергії) слід не пізніше 31 січня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо серед власників смартфонів) — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

   

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

 

Здавалося б, лише недавно на офіційному сайті підприємства та його сторінках у соціальних мережах і інформаційних каналах месенджерів, «Полтаватеплоенерго» інформувало про розширення взаємодії зі споживачами шляхом запровадження багатофункціональних інформаційних чат-ботів — інфо-ботів. Проте, вже тисячі полтавців стали постійними користувачами цими сервісами. До того ж, кожного дня їх число невпинно зростає. 

Нагадаємо, ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів «Полтаватеплоенерго» у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Для тих із наших споживачів, котрі ще тільки збираються стати користувачем інфо-ботів, хочемо дати кілька корисних підказок по користуванню цими програмними продуктами «Полтаватеплоенерго».

Тож, як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів?
 
Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.
 

Крок 2. Перейдіть у «Головне меню» інфо-бота.
 

Крок 3. Оберіть опцію «Передати показники ПО» (ПО — приладів обліку).
 

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі «Полтаватеплоенерго» пов'язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у «Головне меню» інфо-бота.


Очевидними перевагами передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їх перевіркою. Отримані від користувача відомості відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор, під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.

Нагадаємо,  абонентська служба працює в  режимі карантинних обмежень.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.