«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Через фінансові труднощі із серпня підприємство переходить на 4-денний робочий тиждень

2020-08-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Через фінансові труднощі із серпня підприємство переходить на 4-денний робочий тиждень

Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнило зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Навіть порівняно із минулорічними показниками приріст заборгованості населення за вже отримані послуги підприємства склав 35 млн грн. Загальна ж сума заборгованості полтавців перед теплоенергетиками перевищує 256 млн грн. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків.

Через скрутне фінансове становище підприємство змушене перейти на чотириденний робочий тиждень. Тож уже із серпня абонентська служба «Полтаватеплоенерго», інформаційно-довідкова лінія та інші структурні підрозділи, що не задіяні в підготовці теплового господарства до наступного опалювального періоду, працюють за таким графіком:

— понеділок–четвер — з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— п’ятниця, субота, неділя — вихідні.

Про термін відновлення звичного графіка роботи «Полтаватеплоенерго» буде повідомлено додатково.

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.

Також нагадуємо, що карантин для боротьби з поширенням коронавірусу в Україні продовжено до 31 серпня включно. Тож на період його дії абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати з дотриманням обмежувальних заходів для відвідувачів. З повним їх переліком можна ознайомитись тут.

Просимо наших споживачів відповідально ставитись до свого здоров’я й без нагальної потреби не відвідувати людних місць. За виникнення необхідності консультації з фахівцями «Полтаватеплоенерго» рекомендуємо вирішувати питання дистанційно: телефоном чи он-лайн.
  
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО