«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Чим жило підприємство у 2020 році?

2021-01-05  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
Чим жило підприємство у 2020 році?

Рік що минув для полтавських теплоенергетиків був складним і напруженим. Протидія поширенню коронавірусного захворювання, жорсткі карантинні обмеження, а внаслідок цього фінансова скрута і зсув графіку проведення масштабних реконструкцій теплових мереж підприємства на календарну осінь. Та попри низку труднощів і необхідність вносити корективи у графік виконання запланованих на міжопалювальний період робіт, фахівцям «Полтаватеплоенерго» вдалося не лише вчасно розпочати опалювальний період, а й завершити другий етап модернізації найбільшої у Полтаві котельні. Про підсумки роботи «Полтаватеплоенерго» за минулий рік — нижче: у нашому матеріалі.

На початку нового року традиційно підводять риску під результатами своєї роботи у році минулому. Такий аналіз зробленої роботи потрібен, аби врахувати помилки, оцінити успіхи, намітити нові цілі. Тож «Полтаватеплоенерго» підбиває підсумки своєї роботи у 2020 році.

Протидія поширенню коронавірусного захворювання

Минулий рік був для підприємства непростим. Вже у березні в Україні було оголошено карантин

Жорсткі карантинні обмеження у 2020 році позначилися на роботі усіх без винятку. Підприємство «Полтаватеплоенерго» також змогло у повній мірі відчути на собі наслідки застосованих карантинних обмежень. 

Аби зберегти здоров’я працівників й залишитися «на плаву», підприємство було змушене більшість колективу відправляти у відпустки за власний рахунок. У першу чергу це торкнулося тих, хто належить до груп ризику — пенсіонерів та інвалідів, — а це 18% від загальної чисельності полтавських теплоенергетиків. Також з уведенням карантинних обмежень на підприємстві було запроваджено триденний робочий тиждень. Такий режим роботи вплинув і на графік діяльності усіх його служб та ланок, і на обсяги виконаних робіт. І це на тлі того, що останні 5 років підприємство і без того дуже гостро відчуває нестачу кваліфікованих кадрів. 

Карантин спричинив і фінансові труднощі на підприємстві — оплати спожитих послуг із теплопостачання від населення скоротилися на майже 30%, збільшивши на 40 млн грн заборгованість споживачів перед підприємством за вже надані ним послуги. У наслідок цього працівників було переведено на триденний, а згодом — на чотириденний режим роботи. Прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» через карантин також було призупинено.  

Значною мірою дистанційний режим роботи абонентської служби призвів до більшого навантаження на сайт підприємства — оскільки більше уваги приділялось дистанційним засобам комунікації зі споживачами. Це, в свою чергу, дозволило підвищити рівень обізнаності полтавців щодо роботи сайту підприємства та його інструментів, особистий кабінет споживача, чат боти та сторінки підприємства у соціальних мережах. Отже «Полтаватеплоенерго» стало ще ближче до споживача — опинилося від нього на відстані одного кліка!..

Підготовка до зими

В жорстких умовах карантинних обмежень для всіх підрозділів підприємства і дистанційному режимі роботи його абонслужби, у квітні підприємство завершило опалювальний сезон

Як і раніше, минулого року підприємство спрямовувало зусилля на безперебійне і якісне надання послуг своїм споживачам. У тому числі у березні 2020 року в стислі терміни було завершено прокладання ділянки теплової мережі для переключення споживачів 109-го мікрорайону на котельню підприємства по вул. Квітучій, 6-К. Також було замінено насосний парк та частково проведена модернізація електросистеми в цій котельні. На жаль, через впровадження карантину реконструкцію котельні, що передбачає повну заміну котлів, впровадження систем автоматизації тощо, — на підприємстві змушені були відтермінувати

Міжопалювальний період 2020 року, був досить складним для «Полтаватеплоенерго» і в реалізації раніше запланованого, і у втіленні вже наявних перспективних напрацювань.

У попередні роки підприємство, реалізуючи вимоги державної політики в забезпеченні обліку споживання теплової енергії, було змушене залучити колосальні фінансові та людські ресурси на оснащення житлового фонду будинковими тепловими лічильниками. Але через це практично були позбавлені фінансування всі інші заходи з модернізації теплового господарства (джерел генерації та теплових мереж). Це призвело до накопичення робіт, необхідних для підтримання теплового господарства на мінімально необхідному технічному рівні.

У 2020 році всі ці відтерміновані заходи були хоч і із запізненням, але компенсовані. В умовах карантину план підготовки котелень, теплових пунктів і теплових мереж був дещо скорегований. Частина заходів, украй необхідних для сталого проходження опалювального сезону, була реалізована вже восени. 

Новий підхід у кадровому забезпеченні

Цьогорічний опалювальний сезон 2020-2021 років «Полтаватеплоенерго» розпочало з новими кваліфікованими кадрами Започаткована навесні цього року співпраця «Полтаватеплоенерго» та центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості дала перші результати. 
Майже 40 операторів котелень поповнили лави працівників підприємства. Це дозволило упродовж опалювального періоду доукомплектувати персоналом всі 90 котелень «Полтаватеплоенерго» та вирішити відразу кілька задач: брак кваліфікованих кадрів на підприємстві і економія коштів, які раніше витрачали на профільне навчання операторів.

Опалення 109-мікрорайону

На другу половину року припали перипетії з опаленням так званого 109-мікрорайону міста і «Полтаватеплоенерго» опинилося в самому центрі подій. 

Офіційно теплопостачанням 109-мікрорайону міста опікується новостворене комунальне підприємство ТОВ «Полтаватепло». Оскільки до старту цьогорічного опалювального сезону ТОВ «Полтаватепло» не встигало ввести в експлуатацію свою котельню, то між ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» і ТОВ «Полтаватепло» було укладено договір про постачання теплової енергії, аби останнє змогло вчасно подати тепло до осель мешканців 109-мікрорайону. 

Отже, від початку цьогорічного опалювального періоду, що у м. Полтава розпочався 22 жовтня, і до тепер «Полтаватеплоенерго» генерує на своєму обладнанні (котельня по вул. Квітуча, 6-К) і передає у необхідній кількості теплову енергію, яка мережами ТОВ «Полтаватепло» розподіляється між оселями мешканців мікрорайону. Останнє, здійснюючи господарську діяльність, виставляє рахунки за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води мешканцям мікрорайону і, відповідно до них, отримує оплату за надані послуги. 

У новий 2021 рік «Полтаватеплоенерго» і ТОВ «Полтаватепло» увійшли із новою угодою про співпрацю у другій половині опалювального періоду 2020-2021 рр. Вона передбачає щомісячну 100%-ву передоплату отримуваної теплової енергії та регулярне погашення (у відповідності до ухваленого графіку) заборгованості за тепло, отримане упродовж грудня 2020 року. А 6,5 тисяч жителів 109 мікрорайону, за таких умов, — гарантовано будуть до кінця зими із теплом та комфортом у своїх оселях. 

Співпраця з міжнародними фінансовими організаціями

2020 рік для обласного підприємства «Полтаватеплоенерго» був знаковим. Попри скрутну ситуацію «Полтаватеплоенерго» продовжило рух у напрямку енергоощадності та гарантування споживачам стабільного і безперебійного теплопостачання. 

Так, у 2020 році було реалізовано кілька масштабних проєктів. Представники ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», Полтавської обласної ради та Північної екологічної фінансової корпорації (NEFCO) в Україні спільно підписали кредитну угоду з реалізації інвестиційного проєкту «DemoUkrainaDH у місті Полтава». 
Ця фінансова угода передбачає до кінця 2021 року реалізацію проєкту часткової модернізації найбільшої у місті Полтава котельні, що розташована по вул. Ціолковського, 36. Загальна вартість нового спільного проєкту — 1,58 млн євро. З них 0,500 млн євро — це кредитні кошти NEFCO, 0,380 млн євро — грантові кошти NEFCO, 0,700 млн євро — власні кошти підприємства. 

Місцевий внесок, який за програмою має становити не менше 15% загальної вартості проєкту, «Полтаватеплоенерго» вже майже здійснило, виконавши повну реконструкцію котла ПТВМ-50 №3 у котельні по вул. Ціолковського, 36 та заміну димової труби на ньому. 

Підсумки

Озираючись на минулий рік, можна резюмувати: «Полтаватеплоенерго» потрапило в лещата фінансової скрути, яка відчутно обмежувала його можливості. Та попри це не тільки завершило попередній і розпочало новий опалювальний сезон без позаштатних ситуацій, а й зуміло виділити кошти на впровадження енергоощадних технологій.

Чи буде знаковим 2021 рік? — Покаже час!
Проте полтавські теплоенергетики, своєю щоденною працею, вже пишуть історію здобутків підприємства у новому 2021 році!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook , Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через стрімке зростання вартості енергоносіїв та послуг з їх розподілу, що відбулися па початку цього року, упродовж останніх кількох тижнів країною прокотилися кілька хвиль тарифних «майданів». Не обійшли вони і наше місто. Щодо фахової оцінки ситуації на ринку енергоносіїв для надання комунальних послуг населенню та перспектив штучного втримання на плаву НАК «Нафтогаз України» за рахунок згортання соціальних програм по всій країні, читайте у матеріалі нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: До чого призведе латання «боргових дірок» Нафтогазу коштом місцевих бюджетів та рядових українців?

Тематика різкого зростання вартості енергоносіїв та послуг із їх розподілу, без перебільшення стала темою №1 для обговорення у ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках нашої країни. Багато експертів намагалося дати свою оцінку ситуації, що склалася. Але, на наше переконання, найвдалішим вийшов аналіз ситуації та передумов її виникнення у одного із провідних ділових інтернет-видань України UBR.ua. Авторам вдалося не лише фахово і багатогранно висвітлити становище галузі, але й зробити це мовою зрозумілою не лише для фахівців. Отже, до першоджерела…



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Кінець 2020 року запам’ятався полтавцям і всьому населенню нашої країни не лише традиційним очікуванням низки новорічних свят, а й хвилюванням через істотне здорожчання практично всіх комунальних послуг. Із настанням 2021 року це хвилювання спонукало громади цілої низки міст спочатку до стихійного перекриття доріг, а пізніше — зібрало організовані мітинги біля адміністративних будівель. То яким має бути вихід із цієї ситуації?..
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вартість природного газу для надання послуг опалення населенню має відповідати вартості газу для населення

Питання вартості комунальних послуг та їх частки по відношенню до щомісячного сукупного сімейного бюджету кожної з українських родин — є досить болючими для обговорення на всіх рівнях. 

Підвищення тарифів на природний газ та послуги з його розподілу в Україні відбулися не вперше. Ймовірно, що підстави для такого перегляду є — але!..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 
 

ОФІЦІЙНО