
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із середи, 10 березня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
У зв’язку з зафіксованими новими випадками захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства, та з метою запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, із середи, 10 березня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.
Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку.
Про відновлення прийому споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» буде повідомлено додатково.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків ви можете в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.
Нагадуємо, що на офіційному сайті підприємства (te.pl.ua) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача», де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.
Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Адміністрація
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.