2017-01-19
ЩОДО НАДХОДЖЕННЯ ЩОМІСЯЧНИХ ПАПЕРОВИХ РАХУНКІВ ПІДПРИЄМСТВА ДО ПОШТОВИХ СКРИНЬОК СПОЖИВАЧІВ
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
З травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
Останнім часом на адресу підприємства почастішали звернення споживачів із скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до їх поштових скриньок за адресами проживання.
У січні поточного року, разом із рахунком на оплату послуг всі споживачі послуг підприємства мали отримати інформаційний буклет «Тарифи на тепло та гарячу воду у запитаннях та відповідях».
У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться моніторинг доставки інформаційних матеріалів споживачам.
Отже, «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» звертається з проханням до своїх споживачів: у разі якщо Ви до 20 січня цього року не отримали рахунок на послуги підприємства разом із інформаційним буклетом, або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної почтової скриньки info@pte.poltava.ua;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення має містити Вашу повну адресу, контактний телефон та прізвище і ініціали отримувача послуг.
Завчасно Вам вдячні.
Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»