«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?

2018-08-06

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у нас десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2018-07-31  
У середу, 1 серпня 2018 року, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом липня цього року послуг підприємства абонентська служба…

Полтавці почали передавати показники лічильників гарячої води через Telegram та Viber

2018-07-30  
З липня цього року передати показники лічильників гарячої води можна через смартфон - за допомогою месенджера Телеграм. Для цього потрібно знайти аккаунт підприємства, ввести свої дані та адресу...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги мешканців мікрорайону Сади-2

2018-07-30  
У період з 30 липня по 23 серпня цього року включно надання послуги з централізованого постачання гарячої води мешканцям мікрорайону Сади-2 буде призупинено.


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Із професійним святом вітаємо фахівців ІТ-галузі

2018-07-27  
Щороку в останню п’ятницю липня кожне підприємство чи навіть дрібненька фірма…

«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…

Як з допомогою онлайн-сервісів «Полтаватеплоенерго» звернутися до фахівців підприємства?

2018-07-25  
Оскільки вирішення лише обмеженого кола питань потребує особистої присутності споживачів в абонентській службі підприємства, то все більше споживачів користується цілодобовими сервісами… 

Час згадати про передачу показників квартирних лічильників гарячої води!!!

2018-07-24  
Абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про…

А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2018-07-20  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання…

АКТУАЛЬНО


Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), № 405 від 14.06.2018, яка набула чинності 11.10.2018, встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води для потреб населення на такому рівні:

 


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31