Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:  Договір на послуги підприємства – запорука тепла в квартирах
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:  Договір на послуги підприємства – запорука тепла в квартирах

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:  Договір на послуги підприємства – запорука тепла в квартирах


14-11-2017, 07:45. : admin

2017-11-14

 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Договір на послуги підприємства – запорука тепла в квартирах

Якщо багатоповерхівка, у якій ви мешкаєте, цього року обладнана будинковим лічильником теплової енергії, тоді ця інформація для вас!
ПОКВПТГ 'Полтаватеплоенерго'

 

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!


Опалювальний період 2017-2018 років у розпалі, тож нагадуємо: якщо у вашому житловому будинку цього року встановлено лічильник теплової енергії, нарахування за послугу з централізованого опалення відбуватиметься за його показниками, тобто за фактичний обсяг спожитої теплової енергії. Тому радимо потурбуватися про укладання чи переукладання договору про надання  послуг з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води.

Щоб допомогти вам заощадити час, «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» пропонує спрощену процедуру його підписання.

Якщо ваша багатоповерхівка у міжопалювальний період була обладнана будинковим приладом обліку теплової енергії, на вашу адресу має надійти лист від абонентської служби підприємства з двома примірниками договору та повідомленням про права суб’єкта персональних даних. Вам слід лише заповнити ці документи, підписати їх і протягом місяця будь-яким зручним способом повернути один примірник договору та згоду на обробку персональних даних до абонентської служби підприємства на адресу: 36014, м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «ОЦЕВУМ»/«5 школа», графік роботи: понеділок-четвер — з 8:00 до 18:00, п’ятниця — з 8:00 до 15:45, субота — з 10:00 до 14:00).

Наголошуємо, що договір укладається/переукладається лише з власником квартири, наймачем або іншим зареєстрованим повнолітнім членом сім’ї.

Для укладання договору можна звернутися особисто до абонентської служби підприємства (м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1, зупинка громадського транспорту «ОЦЕВУМ»/«5 школа», — з понеділка по четвер з 8:00 до 18:00, у п’ятницю — з 8:00 до 15:45, у суботу — з 10:00 до 14:00).

За спрощеною процедурою споживачам не потрібно займати чергу та чекати особистого прийому. Достатньо звернутися до чергового адміністратора абонентської служби і разом з номером контактного телефону передати йому такі документи:

— копію документа, що підтверджує право власності на житло;
— копію паспорта особи, з якою укладається договір;
— копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особи, з якою укладається договір;
— копію технічного паспорта житлового приміщення;
— копію довідки про склад сім'ї;
— квитанції про оплату послуг теплопостачання (за наявності лічильника гарячої води — квитанцію з останнім показником лічильника або ж узгодити дату зняття показника представниками ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»).

Якщо маєте пільги, окрім вищезазначених документів, необхідно надати:

— копію довідки про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговика;
— копію посвідчення пільговика;
— копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика.

Після надання всіх вищезазначених документів договір буде оформлений, і протягом наступних 10 робочих днів вас запросять до абонентської служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» для його підписання.

Якщо ви бажаєте укласти договір протягом одного дня або звірити розрахунок щомісячних нарахувань, оплат, субсидії на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води, можете скористатися сервісом «Електронна черга» та особисто звернутися до оператора відділу розрахунків з населенням.

Підкреслюємо, що нарахування згідно з показниками будинкового засобу обліку теплової енергії жодним чином не вплине на ваше право отримувати житлову субсидію.

Шановні наші споживачі, абонентська служба підприємства щоденно прагне покращувати ваше обслуговування. Ми працюємо, щоб жодне ваше звернення не лишилося поза увагою.

 

Абонентська служба ПОКВПТГ "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО".