Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..
А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..19-09-2018, 05:39. : admin |
![]() 2018-09-19 А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?
![]() ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Отже, звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 вересня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані в серпні цього року, або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua;
— надіславши Viber/Telegram повідомлення на номер (050) 303-34-02;
— телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— телефоном (050) 303-34-02 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— телефоном (095) 278-47-06 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— телефоном (067) 503-00-35 (Київстар): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
![]() ![]() «Полтаватеплоенерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування своїх споживачів. Будемо вдячні за вашу небайдужість.
Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
|