> Новини підприємства > Роман КАШИН: За допомогою «Мапи комерційного обліку» сайту підприємства можна дізнатися про стан розрахунків за спожиті послуги

Роман КАШИН: За допомогою «Мапи комерційного обліку» сайту підприємства можна дізнатися про стан розрахунків за спожиті послуги


25-10-2018, 16:54. : admin1
2018-10-25   


РОМАН КАШИН: ЗА ДОПОМОГОЮ «МАПИ КОМЕРЦІЙНОГО ОБЛІКУ» САЙТУ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» МОЖНА ДІЗНАТИСЯ ПРО СТАН РОЗРАХУНКІВ ЗА СПОЖИТІ ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВА

Вже зараз за допомогою он-лайн сервісу офіційного сайту підприємства «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися загальну заборгованість мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за послуги «Полтаватеплоенерго». Інформація, представлена на мапі, відповідає початку опалювального сезону 2018-2019 рр. Також за відповідними адресами сервіс наводить перелік квартир, які на даний момент мають найбільшу по будинку заборгованість за послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води.

Напередодні початку опалювального сезону 2018-2019 рр. «Полтаватеплоенерго» провело аналіз та підсумувало стан розрахунків мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за вже спожиті послуги підприємства.

Загальний рівень розрахунків споживачів на початок нового опалювального періоду складає 93%. Як розповів заступник генерального директора підприємства із збуту Роман Кашин, заборгованість населення перед «Полтаватеплоенерго» становить майже 154 млн грн.

— Наряду із цим, заборгованість державного бюджету перед підприємством по пільгам і субсидіям за вже надані населенню послуги перевищує 18 млн грн. Це значно ускладнює роботу нашого підприємства, – наголосив Роман Кашин.

За словами Романа Кашина, така ситуація із розрахунками викликає гостру нестачу обігових коштів підприємства і особливо це відчувається щороку у міжопалювальний період, коли потреба в цих коштах найбільша, адже саме тоді полтавські теплоенергетики готують теплове господарство міста до роботи в осінньо-зимовий період.

— Також наявна заборгованість споживачів і бюджету перед підприємством істотно ускладнює й розрахунки «Полтаватеплоенерго» з постачальниками енергоносіїв: природного газу та електричної енергії, – зауважив Роман Кашин.

Протягом цього літа, за рекомендацією «Полтаватеплоенерго», майже 10% споживачів здійснювали авансові платежі за послугу опалення. 

— Такий підхід зручний для споживача, адже дозволяє майже вдвічі зменшити фінансове навантаження на сімейний бюджет в опалювальний період і дозволяє рівномірно розподілити платежі за опалення упродовж всього календарного року. Також ці кошти, хоч і не повною мірою, але все-таки компенсують нестачу обігових коштів підприємства. Тому ми дуже вдячні за розуміння тим споживачам, які мали змогу вносити авансові платежі за тепло, і знайшли можливість відгукнутися на таку ініціативу нашого підприємства, — розповів Роман Кашин.

З квітня 2016 року на офіційному сайті підприємства успішно функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Вона дозволяє споживачам швидко і наочно отримати актуальну інформацію в розрізі адрес житлових будинків у Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці та Котельві.

— Спочатку Мапа містила інформацію лише про стан оснащеності житлового будинку приладом обліку теплової енергії, але поступово спектр її можливостей розширювався. Остання інновація – можливість дізнаватися про стан розрахунків споживачів, у розрізі адрес житлових будинків, за спожиті послуги підприємства, – повідомив Роман Кашин.

За словами заступника генерального директора, у найближчих планах підприємства – щомісяця протягом опалювального періоду, наряду із зазначенням обсягів спожитих житловим будинком послуг, інформувати споживачів також і про стан розрахунків за послуги підприємства.

— Враховуючи нинішній стан розрахунків за послуги «Полтаватеплоенерго» і для запобігання звернень підприємства до суду, звертаємося до наших споживачів, котрі в силу різних обставин мають заборгованість: будь ласка, терміново погасіть існуючі борги або ж невідкладно зверніться до абонентської служби підприємства (вул. Генерала Духова, 1, зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ») та оформіть договір на поступове її погашення. Це дуже важливо для нормального функціонування підприємства та для надання якісних послуг упродовж всього опалювального сезону, котрий щойно розпочався. Такий конструктивний підхід до питань розрахунків дозволить вам не додавати до суми боргу витрати на оплату судового збору, погашення інфляційних втрат, 3% річних і пені. До того ж, у разі потреби, заборгованість не завадить можливості отримувати допомогу від держави на сплату комунальних послуг у вигляді субсидії, – підсумував Роман Кашин. 

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»