> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»


6-11-2018, 10:28. : admin1
2018-11-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ЩОМІСЯЧНА ДОСТАВКА РАХУНКА НА E-MAIL — ЩЕ ОДНА КОРИСНА ФУНКЦІЯ «ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ СПОЖИВАЧА»

Щомісяця, тільки-но завершується період передачі показників і формування рахунків підприємством, відповідальні споживачі уже бажають знати, скільки коштів вони мають виділити із сімейного бюджету на оплату отриманих послуг «Полтаватеплоенерго». Нерідко їм буває непросто дочекатися паперового рахунка, котрий доставляється «Укрпоштою» і, як правило, потрапляє до поштової скриньки споживача за місцем отримання послуги в період з 10-го по 20-те число місяця, наступного за розрахунковим. Тож підприємство іде назустріч споживачам і пропонує замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку. Для цього достатньо скористатися он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства.

Майже чверть споживачів послуг підприємства (близько 23 тис. домогосподарств) уже користується цим сервісом й оцінила низку переваг його функціонування. Зокрема, з його допомогою можна передати показники лічильників, оплатити послуги он-лайн, звернутися до підприємства з питанням тощо. Ще одна можливість, яку дає «Особистий кабінет споживача», — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку. При цьому замовлення цієї послуги діє незалежно від традиційної форми доставки паперового рахунка «Укрпоштою». 


Для того, щоб замовити рахунок на електронну пошту, потрібно бути зареєстрованим користувачем сервісу. Увійшовши у сам сервіс, слід зайти у розділ «Редагувати профіль». У «Параметрах особового рахунка» перейти до опції «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Підтвердити своє рішення кнопкою «Надіслати», що розміщена нижче. 

Так, за кілька простих кроків споживач зможе сам собі гарантувати вчасне інформування про нарахування за послуги підприємства. У результаті він отримуватиме рахунок (у pdf-файлі) зі значним випередженням паперового і зможе переглядати його у будь-який зручний для себе час.

Однак, що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну скриньку, а його немає?

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у підприємства десятки тисяч споживачів, то поштові он-лайн сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою.
 
Швидше за все, лист прийшов, але потрапив у папку «Спам». Щоб запобігти цьому в майбутньому, необхідно зробити підказку поштовому сервісу про важливість таких листів. Для цього зайдіть у папку «Спам» і позначте лист від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.
 
Така ж ситуація виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»