Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як розпочинався опалювальний сезон у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як розпочинався опалювальний сезон у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як розпочинався опалювальний сезон у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?


3-12-2020, 11:36. : admin1
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2020-12-03  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
Як розпочинався опалювальний сезон 
у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?

Цьогорічна осінь виявилася напрочуд теплою та сонячною. Та попри відносно теплі дні, починаючи із останньої декади жовтня нічні температури зовнішнього повітря були доволі низькими. З якими показниками ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» розпочало опалювальний період 2020-2021 рр. читайте у матеріалі нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як розпочинався опалювальний сезон у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?

Підготовка до цьогорічного опалювального сезону для всіх теплоенергетиків України була безпрецедентно складною та постійно перевіряла комунальників на стійкість, витривалість та професіоналізм. Не стали виключенням і полтавські тепловики.

Вперше за всю історію функціонування «Полтаватеплоенерго» довелося готувати теплове господарство міста і чотирьох райцентрів області, де підприємство надає свої послуги, до наступної зими в умовах жорстких карантинних обмежень. 

Дався взнаки і дефіцит обігових коштів у міжопалювальний період, щоправда цього року карантинні обмеження суттєво ускладнили фінансовий стан підприємства. Нестачу коштів для проведення ремонтної кампанії «Полтаватеплоенерго» змушене було компенсувати за рахунок відтермінування проведення частини робіт на пізніші періоди та скорочення витрат на виплату заробітної плати. «Економія» фонду заробітної плати досягалася за рахунок переведення персоналу підприємства спершу на 3-, а потім на 4-денний графік роботи, та відправлення частини персоналу у вимушені відпустки «без збереження». Такі непопулярні заходи дозволили втриматися підприємству «на плаву», але, звичайно, не вирішили нагальних питань із тотальною нестачею обігових коштів.

Та зрештою, рішенням виконкому Полтавської міськради, із 22 жовтня поточного року у житловому фонді м. Полтава розпочався опалювальний сезон. Що ж стосується об’єктів соціальної інфраструктури міста (заклади освіти та охорони здоров’я), то вони традиційно отримали тепло задовго до житлових багатоповерхівок нашого міста. 

Безперечно, початок опалювального періоду не обійшовся без форс-мажорних та аварійних ситуацій на мережах теплопостачання, рівень зношеності яких нині з об’єктивних причин подекуди сягає 75%. Без сумніву, для теплоенергетиків заміна потенційно аварійних теплових мереж є одним із найвищих пріоритетів. Адже це дозволяє не лише підвищити безаварійність роботи, а й забезпечує мінімізацію втрат теплової енергії при її транспортуванні. 

Звичайно, час від часу у ЗМІ з’являється інформація про аварійні ситуації на об’єктах теплового господарства, що ліквідуються фахівцями «Полтаватеплоенерго» у робочому порядку, а також на внутрішньобудинкових мережах теплопостачання, котрі усувають обслуговуючі компанії. Та вони є швидше виключеннями, на тлі того, що соціальна інфраструктура міста і його житловий фонд вже понад місяць як із теплом.

Окремо хочемо звернути увагу на те, що останні роки у розпал підготовки до зими «Полтаватеплоенерго» працює в умовах гострого дефіциту обігових коштів, викликаного, в першу чергу, наявною заборгованістю з боку споживачів за вже надані підприємством послуги. Загалом, сукупна заборгованість споживачів на початок цьогорічного опалювального періоду перевищила 250 млн грн. Таке ставлення окремих споживачів послуг підприємства до питань розрахунків унеможливлює своєчасне виконання запланованих на літо ремонтних робіт.

Як і минулоріч, із заборгованістю споживачів послуг підприємства в розрізі адрес житлових будинків та зазначенням переліку осель із найбільшими боргами можна ознайомитися у цілодобовому он-лайн сервісі «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html) офіційного сайту підприємства (http://te.pl.ua/). Дані на мапі відповідають стану розрахунків на початок цьогорічного опалювального періоду.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як розпочинався опалювальний сезон у «109-мікрорайоні» та Полтаві вцілому?

 

А є цього року і взагалі кричущі приклади, коли самовіддача полтавських теплоенергетиків повністю нівелюється безвідповідальним ставленням мешканців окремих житлових будинків до оплати за вже отримані послуги. Зокрема, попри фінансову скруту і навіть за рахунок переведення власного персоналу на 3- і 4-денний режим роботи, «Полтаватеплоенерго» не відмовилося від проведення капітального ремонту трубопроводу системи опалення у мікрорайоні Алмазний. Адже проведення робіт гарантує безаварійність цієї ділянки при проходженні цьогорічного опалювального сезону. У той же час мешканці житлових будинків, які будуть отримувати послугу опалення через саме цей трубопровід, заборгували підприємству за вже раніше надані їм послуги майже 1,3 млн грн. Зокрема йдеться про житлові будинки за адресами: вул. Ціолковського, 51 (із сумою заборгованості 250 тис. грн); вул. Ціолковського, 53 (із заборгованістю у 650 тис. грн); вул. Ціолковського, 55 (борг мешканців якої складає 250 тис. грн) і вул. Героїв АТО, 65 (із заборгованістю 100 тис. грн).

Говорячи про цьогорічний опалювальний період, не можемо не згадати й про те, що саме силами фахівців «Полтаватеплоенерго» та на його обладнанні (котельня за адресою вул. Квітуча, 6-К), тепло і гаряча вода прийшли до осель мешканців так званого «109-мікрорайону», які раніше отримували ці послуги від колишньої котельні «Турбомеханічного заводу». І досі згенерованої на котельні «Полтаватеплоенерго» теплової енергії вистачає аби мешканці 16 багатоповерхівок були у повній мірі забезпечені теплом і комфортом. 
Баюн Олег Володимирович

Це стало можливим завдяки виконаному цього року з’єднанню теплових мереж від котельні по вул. Квітуча, 6-К, що належить «Полтаватеплоенерго», та мереж до житлових будинків мешканців «109-мікрорайону». І хоча розподілом теплової енергії та наданням послуг у 16 багатоповерхівках, що раніше отримували тепло від котельні «Турбомеханічного заводу», опікується інше комунальне підприємство, полтавські тепловики вважають допомогу 6,5 тисячам полтавців також і своєю невеличкою перемогою. Окремо необхідно відзначити куратора цього проєкту від «Полтаватеплоенерго» Баюна Олега Володимировича. Спираючись саме на його досвід і професіоналізм, фахівцям нашого підприємства ще й досі вдається на незмінних потужностях теплогенеруючого обладнання майже вдвічі збільшити кількість приєднаних до нього споживачів.

І наостанок, хочемо подякувати тим нашим споживачам, які попри скрутні часи знаходять можливість сумлінно ставитися до питань проведення розрахунків за спожиті послуги. А до полтавців, які на сьогодні мають заборгованість перед «Полтаватеплоенерго», звертаємося із проханням: терміново знайти можливість її ліквідувати , аби у подальшому уникнути стягнення заборгованості у примусовому порядку.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.