Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за квітень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за квітень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за квітень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»


9-05-2024, 05:46. : admin
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2024-05-09  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за квітень 2024 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз із нарахуваннями за квітень 2024 року можна ознайомитись  в  інфо-ботах «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — в «Особистому кабінеті споживача». 
 
Ми неодноразово інформували споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» про запровадження нового покоління чат-ботів підприємства — інфо-ботів. На відміну від попередніх, нові — багатофункціональні і багато у чому можуть замінити навіть сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), до якого вже встигли звикнути понад 36 тисяч полтавців.

Інфо-боти «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, що дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Тож, щоб ознайомитися із нарахуваннями за спожиті упродовж квітня 2024 року послуги, радимо скористатись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber та Telegram. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:


А потім із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтеся переглядати нарахування.

 Якщо серед розмаїття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із його електронною версією. Докладну інструкцію по використанню сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної доставки рахунків підприємства на електронну скриньку. Це можна зробити у цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Хочемо наголосити: «Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви можете обрати для користування зручний для вас інструмент і користуватися ним у будь-який час!
 
«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.