Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за листопад 2024 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за листопад 2024 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»5-12-2024, 13:56. : admin |
||
2024-12-05
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за листопад 2024 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-боту і в «Особистому кабінеті споживача»
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які підприємство надсилає жителям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз їхні електронні версії можна побачити в «Особистому кабінеті споживача», є ця інформація і в інфо-боті.
Щоб ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж листопада поточного року послуги, радимо скористатись інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:
А потім із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглядати нарахування.
Однак, якщо серед розмаїття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із їх електронною версією. Докладну інструкцію з використання цього сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q
Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної розсилки рахунків підприємства на електронну скриньку. Це можна зробити саме у цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q
«Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви маєте змогу обрати для користування зручний для вас інструмент і користуватися ним у будь - який час!
«Полтаватеплоенерго» прохає по можливості здійснювати своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці кошти вкрай необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками природного газу, електричної енергії, води тощо.
Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.
|