Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > Із нарахуваннями за грудень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-бота і в «Особистому кабінеті споживача»
> Новини підприємства > Із нарахуваннями за грудень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-бота і в «Особистому кабінеті споживача»

Із нарахуваннями за грудень 2024 року можна ознайомитися за допомогою інфо-бота і в «Особистому кабінеті споживача»


4-01-2025, 12:13. : admin1
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2025-01-04 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
Із нарахуваннями за грудень 2024 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-бота і в «Особистому кабінеті споживача»

Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються жителям  багатоповерхівок поштою. Але вже зараз їхні електронні версії можна побачити  в «Особистому кабінеті споживача», є ця інформація і в інфо-боті. 

 

Щоб ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж грудня 2024 року послуги, радимо скористатись інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:



А потім із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглядати нарахування.

Якщо серед розмаїття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він залишається добрим вашим помічником. Тож ви ще задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки можете ознайомитись з його електронною версією.
 
Докладну інструкцію з використання сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Не забувайте і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної розсилки рахунків підприємства на електронну скриньку. Це можна зробити у цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/)Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q

«Полтаватеплоенерго» постійно працює над удосконаленням ефективної взаємодії зі споживачами. Шановні споживачі, ви маєте змогу обрати для користування зручний для вас інструмент і користуватися ним у будь - який час!

«Полтаватеплоенерго» вдячне за своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці кошти необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками природного газу, електричної енергії, води тощо.


Абонентська служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.