Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > Коли чекати на гарячу воду...
> Новини підприємства > Коли чекати на гарячу воду...

Коли чекати на гарячу воду...


20-06-2013, 13:14. : admin1

2013-06-20

 

 


Останнім часом у Полтаві побільшало звернень споживачів послуг підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» щодо відсутності централізованого гарячого водопостачання у деяких районах міста. Ця проблема виникла через припинення газопостачання на котельні підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» з боку ПАТ «Полтавагаз».
Як раніше повідомляли у прес-службі теплового підприємства, попри очевидні доводи здорового глузду та всупереч судовій ухвалі щодо недопущення відключення об'єктів «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», «Полтавагаз», користуючись своїм монопольним правом, незаконно припинив постачання газу на котельні. Зараз адміністрація підприємства- теплопостачальника за підтримки обласної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування вживають заходів щодо відновлення централізованого гарячого водопостачання найближчим часом.

Докладніше про цю проблему та шляхи її розв’язання ми попросили розповісти генерального директора Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Володимира ЧЕРНЯВСЬКОГО:
-Ситуація справді скрутна і складна. Сьогодні відключено та опломбовано «Полтавагазом» 27 котелень. Усі зусилля як нашого підприємства, так й органів влади, й облдержадміністрації, й особисто Олександра Васильовича Удовіченка поки що не дають бажаного результату. Ускладнює проблему ситуація, яка виникла довкола планового ремонту й поновлення роботи найбільшої в Полтаві котельні на вулиці Ціолковського, 8. Починаючи з 18 червня, котельня повинна була запрацювати. І вона цілком до цього готова. Скажу більше: ми могли запустити котельню ще тиждень тому і спланували нашу роботу так, щоб закінчити підготовку до наступного опалювального сезону ще до 9 червня. Та, на жаль, ані 10 червня, ані сьогодні, ані завтра ми не можемо запустити котельню. Поки що справа не зрушила з місця. Причина та ж: у небажанні ПАТ «Полтавагаз» давати газ на згадану котельню. Сьогодні працівники цього підприємства знайшли чергову надуману причину: зняли один із двох лічильників, що обліковують газ, на якому працює котельня на вул. Ціолковського, і розказують усім включно з органами місцевого самоврядування, що лічильник у ремонті. Насправді все це не відповідає дійсності, тому що, наголошую, їх два, й один із них повністю готовий до роботи. На мою думку, це неконструктивна позиція керівництва ПАТ «Полтавагаз».

-Як ви зазначили вище, зараз не працюють 27 котелень - із якої загальної кількості по місту?

-На балансі «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» 95 котелень. Але не варто акцентувати увагу на цій «арифметиці», вона не характеризує всієї ситуації. Ці котельні мають різну потужність, не всі вони працюють на гаряче водопостачання. Якщо взяти у відсотковому відношенні, то половина наших споживачів не отримують сьогодні послуг з гарячого водопостачання.

-Тож якщо взяти численні скарги полтавців на відсутність гарячої води у їх мікрорайонах або в окремих будинках, що не з’явилася після планового відключення...

-Так, це та ж причина. У нас є частина котелень, що за графіком традиційно виводиться в плановий ремонт в міжопалювальний сезон. Він затверджений міськвиконкомом і був оприлюднений у ЗМІ ще в лютому. Додатково терміни відсутності гарячої води повідомляємо через оголошення на будинках. Але зараз ми зіткнулися з тією проблемою, що «Полтавагаз» саботує введення котелень у роботу з надання послуг з газопостачання.

-Які ж чинники, на вашу думку, або, можливо, домовленості з боку обох сторін - як «Полтаватеплоенерго», так і «Полтавагазу» можуть посприяти успішному розв’язанню проблеми?

-Зі свого боку ми докладаємо всіх можливих зусиль для того, щоб у домівки полтавців повернулася гаряча вода. Це і спілкування з керівництвом «Полтавагаз», і листи в інстанції всіх рівнів. Хочеться вірити, що все-таки здоровий глузд і відповідальність переможуть. Адже таке ставлення до людських проблем, на мою думку, є неприпустимим. Є два договори щодо споживання природного газу. За одним із них ми споживаємо і розраховуємося за газ, що йде для населення, за другим ми використовуємо газ для потреб бюджетних установ й організацій. Так що коли там і є якісь формальні претензії з боку газовиків по договору за газ для населення, то договір по газу для бюджетних установ повною мірою нами виконується - ми не маємо жодної копійки заборгованості. Навіщо за таких умов відключати і створювати додаткові проблеми, у тому числі таким закладам, як перинатальний центр, робота якого також залежить від котельні по вул. Ціолковського, 8? Вважаю, що це є прямим правопорушенням усіх норм - і формальних, і життєвих.
На жаль, поки що позиція працівників ПАТ «Полтавагаз» залишається незрозумілою. Адже сьогодні, при їхньому бажанні, полтавці матимуть гарячу воду хоч через півгодини. Я не перебільшую. Для цього потрібно вийти представникам «Полтавагазу» до вузла обліку на котельні, поставити пломбу та скласти акт фіксації показань лічильників. І все - проблему буде розв’язано.

-Дякуємо за роз’яснення і сподіватимемося на позитивний результат. Адже полтавці чекають...

Ярослав ЧАБАН
 
За матеріалами: Обласна щотижнева ГАЗЕТА «ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК»
Адреса ресурсу: http://www.visnyk.poltava.ua/
Адреса матеріалу: