Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО СЬОГОДНI: АКТУАЛЬНІ ТЕМИ ДНЯ
ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО СЬОГОДНI: АКТУАЛЬНІ ТЕМИ ДНЯ14-08-2013, 14:07. : admin1 |
Питання послуги централізованого гарячого водопостачання протягом останніх трьох місяців залишається болючим і актуальним для мешканців обласного центру
Перебої з гарячим водопостачанням у м. Полтаві, які розпочалися 14 травня поточного року й залишаються актуальними для майже половини мешканців обласного центру й сьогодні, потребують винятково об’єктивного висвітлення. При цьому необхідно відкинути емоції і упередження, а зупинитися на фактах. А факти, як відомо, річ уперта. Тож факти.
![]() Протягом травня-червня, озвучуючи звинувачення у «боргах теплоенерго», ПАТ «Полтавагаз» вочевидь глузувало над мешканцями обласного центру та підприємством-теплопостачальником, то вмикаючи, то відключаючи котельні останнього, створюючи незручності для споживачів послуг і, тим самим, посилюючи соціальну напругу в регіоні.
Зрештою, липень поточного року почався з нового масштабного відключення котелень комунального підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», але вже через «неукладений Договір та несанкціонований відбір природного газу».
Зазначена тематика вже занадто широко висвітлена в ЗМІ — тому тільки факти:
Зважаючи на те, що умови запропонованого НАК «Нафтогаз України» Договору вимагають майже тридцятивідсоткового збільшення фінансового навантаження на споживачів теплової енергії за рахунок підвищення собівартості її виробництва, Договір був підписаний підприємством з протоколом розбіжностей (посилання на протокол розбіжностей до ДОГОВОРУ ТЕ) та 28 лютого 2013 року направлений до НАК «Нафтогаз України».
Неприйнятною для підприємства у Договорі купівлі-продажу природного газу для виробництва теплової енергії на потреби населення є вимога здійснювати закупівлю частини природного газу, що покриває втрати теплової енергії при її транспортуванні кінцевому споживачеві, за ціною 4 661,74 грн за 1 000 куб м, проти затвердженої Постановою НКРЕ №813 від 13.07.2010 р. у розмірі 1 309,20 грн за 1 000 куб м. Згода на такі дискримінаційні умови НАК «Нафтогаз України» неминуче призведе до підвищення тарифу на послуги теплопостачання для населення більш ніж на третину.
На вимогу НАК «Нафтогаз України» справа про врегулювання розбіжностей, що виникли при укладанні Договору на купівлю природного газу для виробництва теплової енергії на потреби населення, була передана на розгляд у господарський суд м. Києва.
Але і тут НАК «Нафтогаз України» вдався до практики максимального затягування прийняття рішення — представники НАК «Нафтогаз України» не завжди з’являлися на слухання справи в господарському суді, що спричинило додаткове відстрочування прийняття остаточного рішення.
Рішенням господарського суду міста Києва від 03.07.2013 року позов НАК «Нафтогаз України» в питанні цінових розбіжностей вирішено на користь підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Договір вважався б укладеним із моменту набрання чинності рішення суду, але, через свою не конструктивну позицію не погоджуючись з рішенням суду, НАК «Нафтогаз України» подав апеляційну скаргу, дата розгляду якої на момент підготовки даного матеріалу залишається невизначеною...
Останнім часом все частіше лунають непристойні заяви та безпідставні звинувачення з боку керівництва ПАТ «Полтавагаз» щодо «перекручування фактів» при висвітленні причин виникнення перебоїв із гарячим водопостачанням у місті. І що обурює найбільше — за неприхованими спробами нав’язати «зручний» для ПАТ «Полтавагаз» сценарій виходу із цієї ситуації, газовики взагалі пропонують «по новому» поглянути на неї.
Тож, як і більшість полтавців, підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» лише кілька днів тому із здивуванням дізналося, що саме припиненням газопостачання об’єктів теплового господарства обласного центру ПАТ «Полтавагаз» дбало, передусім, про інтереси місцевої громади та дуже переймалося через відсутність гарячої води в соціально значущих об’єктах міста — лікарнях, дитячих садках тощо. Ймовірно, саме тому газотранспортне підприємство ПАТ «Полтавагаз» лише під тиском обласної влади та адміністрації підприємства врешті-решт відновило газопостачання на окремих котельнях «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО». Але й після відновлення епопея з «пломбуванням -розпломбуванням» котелень зрештою закінчилася тим, що окремі мікрорайони обласного центру залишилися без гарячої води. Щоправда, ПАТ «Полтавагаз» так «справно дбало» про відключення окремих районів обласного центру, що не помітило, як разом із мікрорайонами «Алмазний», «Сади-2» та «Сади-3» залишило без гарячого водопостачання Обласний перинатальний центр і цілу низку закладів охорони здоров’я та дошкільних освітніх закладів. І на сьогодні без гарячого водопостачання залишається цілий ряд закладів освіти та охорони здоров’я, зокрема й дитячі садочки.
Ми переконані, що документи, які супроводжують дану публікацію, допоможуть пролити світло на ситуацію та краще зрозуміти хто саме ставить свої інтереси вище за потреби полтавців і позбавляє їх елементарного комфорту, за який вони справно розраховуються.
Не маємо жодного сумніву і щодо не конструктивності позиції ПАТ «Полтавагаз» у нинішній ситуації — намагання будь-що нав’язати «свої компроміси», вдаючись при цьому до публічних безпідставних та надуманих звинувачень, — навряд чи розв’яже саму ситуацію і вже точно не поліпшить діалогу між сторонами.
Зі свого боку, ми докладаємо максимум зусиль для якнайшвидшого відновлення гарячого водопостачання до домівок всіх мешканців обласного центру. Так, наприкінці минулого тижня, вдалося відновити газопостачання ще однієї з котелень підприємства, що забезпечує гарячою водою оселі понад 9 тис полтавців. Але, нажаль, ще значна частина міста залишається без гарячої води…
Хочемо ще раз наголосити: основним і єдиним пріоритетом діяльності Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» є споживач і енергетична безпека регіону. Ця відповідальність у свою чергу не залишає місця для будь-якого прояву авантюризму й популізму в прийнятті рішень щодо забезпечення наших споживачів послугою теплопостачання протягом усього року. І, звичайно ж, ми добре розуміємо, що зараз нам необхідно буде докласти неабияких зусиль, щоб повернути довіру своїх споживачів, які майже стовідсотково розраховувалися за послуги з теплопостачання.
Адміністрація ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
|