Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > ЩОДО ЗАМІНИ ТА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ
> Новини підприємства > ЩОДО ЗАМІНИ ТА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ

ЩОДО ЗАМІНИ ТА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ


11-03-2015, 09:58. : admin1

2015-03-11 


ЩОДО ЗАМІНИ ТА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ

Шановні споживачі послуг підприємства!

Нагадуємо, квартирні лічильники гарячої води періодично, кожні три/чотири роки залежно від типу лічильника, підлягають обов’язковій повірці. Міжповірочний інтервал та дата наступної повірки лічильників зазначені, відповідно, у паспорті, свідоцтві про повірку лічильника, а також у акті про прийняття на абонентський облік.

За місяць до терміну закінчення міжповірочного інтервалу, у щомісячних рахунках на оплату послуг, підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» обов’язково інформує кожного споживача щодо необхідності проведення періодичної повірки із зазначенням строків її проведення.

Періодичну повірку лічильників як гарячої так і холодної води одночасно, за угодою між підприємствами, виконує КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ». Звертаємо вашу увагу на те, що вартість робіт по обов’язковій періодичній повірці лічильників гарячої води входить до складу тарифу на послугу з централізованого постачання гарячої води та не потребує жодної додаткової оплати при замовленні повірки.

Для замовлення повірки лічильника гарячої води необхідно звертатися до абонентського відділу КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ». Подача заявки здійснюється:

І. за телефонами:
— 61-28-21 або 61-28-16;
— МТС — (050) 403-03-29;
— КИЇВСТАР — (067) 549-92-66,

ІІ. особисто, за адресою м. Полтава, вул. Спаська, 9.

Обов’язкова періодична повірка лічильників проводиться у термін, що не перевищує одного місяця з дати настання необхідності повірки. Протягом цього часу споживач оплачує послуги централізованого постачання гарячої води згідно із середньомісячними показниками квартирних засобів обліку за останні три місяці.

У разі прострочення терміну проведення обов’язкової повірки лічильника, нарахування плати за послугу з централізованого постачання гарячої води здійснюватиметься за встановленими нормами водоспоживання (із розрахунку 120 л гарячої води на кожну особу на добу).

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Телефон для довідки 510-455 (багатоканальний).