Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > Підприємство впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів
> Новини підприємства > Підприємство впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів

Підприємство впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів


10-04-2015, 12:29. : admin1

2015-04-10

 
Підприємство впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів

Обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів. На сьогоднішній день отримати консультацію операторів абонентської служби можна лише за так званою «електронною чергою». А для більшої зручності детально ознайомитися зі станом власного особового рахунку полтавці та мешканці 4-ох районних центрів області відтепер мають змогу, навіть не виходячи зі свого будинку.


Відтепер поза чергою в абонентській службі обласного підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ніхто не пройде, щоправда, і як такого скупчення людей ви також там не побачите. Віднедавна на сторожі цього стоїть новий програмний комплекс «Електронна черга».

/Наталія Колеснік, старший оператор відділу розрахунків з населенням абонентської служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Програмний комплекс «електронна черга» функціонує в абонентській службі підприємства протягом двох тижнів і вже встиг себе гарно зарекомендувати. Дана система дозволяє запобігти скупченню людей у т. зв. «живій черзі» за допомогою їх впорядкованого обслуговування/

Щойно відвідувач заходить до приміщення абонентської служби, його зустрічає консультант, який пояснює, як користуватися нововведенням. Насправді, все досить просто: ай-бокс на вимогу відвідувача видає номерки, у яких зазначено його особистий номер у черзі, час реєстрації та орієнтовний час очікування. За ними і відбувається прийом відвідувачів операторами абонентської служби підприємства. Щойно спеціаліст звільняється — на екрані залу очікування висвічується номер відвідувача та номер віконця, до якого йому необхідно підійти за отриманням необхідної інформації. Для більшості полтавців ця процедура поки що нова, тому консультант обов’язково підкаже, якщо хтось зі споживачів відволікся і не звернув уваги на запрошення. Кожен з операторів відділу розрахунків з населенням на екрані свого комп'ютера має інформацію про номер свого наступного відвідувача та сукупний час їх спілкування. Ефективність від роботи цього програмного комплексу вже встигли оцінити звичайні полтавці.

/Павло Лоза, полтавець
Я дуже приємно здивований був. Сервіс найвищий, налагодження черги я маю на увазі. Молодці!/

/Ніна Марченко, полтавка
Дуже, мені здається, спрощується потрапляння до спеціалістів, до віконця. І одразу все вказується: і номер черги, і номер віконця. Дуже мені приємно!/

На цьому новації комунального підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів не закінчуються. З початку квітня поточного року на його офіційному сайті запрацював цілодобовий онлайн-сервіс «Особистий кабінет споживача».

/Наталія Колеснік, старший оператор відділу розрахунків з населенням абонентської служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Він призначений для надання деталізованої оперативної інформації щодо стану рахунків за послуги централізованого опалення та постачання гарячої води. Надає можливість абонентові занести покази засобів обліку, та по бажанню провести оплату за надані послуги за допомогою наявної в особистому кабінеті платіжної системи/

Ця послуга взагалі звільняє споживачів від необхідності виходити зі своєї оселі для отримання деталізованої інформації стосовно стану особового рахунку, історії платежів і нарахувань за послуги підприємства, а також архіву показників приладів обліку наявних у споживача. Примітно, що за неповних два тижні від моменту увімкнення сервісу ним вже користується понад півтисячі полтавських родин. А от якої послуги точно немає у переліку тих, що надає «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», так це проведення утеплень фасадів житлових будинків, встановлення енергоощадних вікон та дверей тощо. Хоча останнім часом у місті, говорять фахівці, почастішали випадки, коли до осель полтавців приходять шахраї та, видаючи себе за працівників підприємства, пропонують за певну плату так би мовити «додаткові послуги», та навіть зовсім не проти одразу взяти завдаток готівкою.

/Олександр Циганок, провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Ні утеплення, ні фасадів, ні заміною вікон/дверей, ні іншими ремонтними роботами в багатоповерхових житлових будинках підприємство не займається. Ба, навіть більше — навіть внутрішньобудинкові мережі, які знаходяться у будинках, не належать підприємству, належать балансоутримувачу/

Працівники підприємства застерігають полтавців бути пильними та не потрапляти на гачок шахраїв. Слова «псевдокомунальників» завжди можна легко перевірити, запитавши у останніх посвідчення особи та зателефонувавши на телефони гарячої лінії «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Крістіна БРІГІДА

 

За матеріалами: ПОЛТАВСЬКА ТЕЛЕВІЗІЙНА СТУДІЯ «МІСТО»
Адреса ресурсу: http://www.misto-tv.poltava.ua/
Адреса матеріалу: Підприємство впроваджує у своїй роботі нові сервіси для обслуговування споживачів