Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > Не обов’язково витрачати час на відвідування абонентської служби «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
> Новини підприємства > Не обов’язково витрачати час на відвідування абонентської служби «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Не обов’язково витрачати час на відвідування абонентської служби «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»


20-05-2015, 15:37. : admin1

2015-05-20


 

Не обов’язково витрачати час на відвідування абонентської служби «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Адже підприємство надає можливість кожному споживачу послуг одержати потрібну інформацію у зручний для нього спосіб.
У зв’язку з черговою хвилею підвищення із травня нинішнього року тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» зіткнулася із напливом великої кількості відповідальних споживачів. Причому значна частина відвідувачів витрачає особистий час на очікування в черзі тільки задля того, аби уточнити, чи правильно вони зрозуміли інформацію про зміни в нарахуванні платежів за «комуналку». Нагадаємо, що з метою впорядкування черговості обслуговування споживачів та для оптимізації часу, відведеного для роботи з кожним абонентом, на підприємстві майже два місяці функціонує електронна черга, яка вже назбирала чимало схвальних відгуків від самих відвідувачів. Та незважаючи на це, кількість працівників абонентської служби обмежена, а отже, через непомірний наплив споживачів останнім у ці весняні дні нерідко доводиться втрачати час у чергах, відчуваючи при цьому дискомфорт. Тож мета нинішньої зустрічі з журналістами, зазначає начальник абонентської служби Віра АБАДЕЙ, — зекономити час споживачів, зайвий раз пояснивши, що простоювати в черзі не обов’язково, адже підприємство надає можливість кожному своєму клієнту отримати інформацію у зручний для нього спосіб.

— Розпочнемо розмову з того, як полтавці мають розрахуватися за надані послуги з централізованого теплопостачання за квітень поточного року, аби закрити всі розрахунки за попередній опалювальний сезон. Так-от, нарахування за квітень проводилися, виходячи з фактичної кількості днів надання послуги, а саме: за 10 днів — за тарифами, що діяли протягом опалювального періоду 2014-2015 років, — пояснює Віра Кузьмівна, — тобто за тарифами, за якими споживачі послуг підприємства розраховувалися взимку. 

— А як їм розраховуватися, починаючи з травня, — зважаючи на те, що вже маємо нові тарифи?

Постановою № 1171 від 31 березня 2015 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), встановлені наступні тарифи, що набули чинності у травні поточного року: на послуги з централізованого опалення для мешканців житлових будинків із загальнобудинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії — 663 гривні 32 копійки за гігакалорію теплової енергії. Для споживачів, котрі не мають лічильників тепла, — 14 гривень 86 копійок за квадратний метр опалювальної площі на місяць протягом опалювального періоду. Щодо централізованого постачання гарячої води, то за умови підключення до системи гарячого водопостачання рушникосушильників оплата становить 42 гривні 53 копійки за кубічний метр, за відсутності ж такого підключення — 39 гривень 49 копійок за кубічний метр. Мушу зазначити, що останнім часом ми зіткнулися з масовими відвідинами споживачами абонентської служби з метою одержання інформації про нові тарифи. Тож хочу наголосити: ця інформація міститься в рахунках на оплату послуг підприємства за квітень (див. на рис.), які наші споживачі вже знайшли у своїх поштових скриньках. Додатково цю ж інформацію подамо і в рахунках за травень поточного року, котрі споживачі послуг підприємства отримають на початку червня. Зверніть увагу: тарифи, що діють із травня нинішнього року, зазначені у верхній частині рахунку. Інформацію про них ви можете знайти й на офіційному сайті «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: te.pl.ua у розділі «Тарифи». Окрім того, інформацію як про нові тарифи, так і про стан ваших розрахунків за особовим рахунком можна отримати за багатоканальним телефоном 510-455, а також за мобільними телефонами (050) 303-34-02 і (067) 503-00-35 або ж — скористатися цілодобовим он-лайн сервісом, «Надіслати нам листа» на офіційному сайті підприємства. До речі, дізнаватися про стан розрахунків за особовим рахунком можна й за допомогою цілодобового сервісу «Особистий кабінет споживача» — безпосередньо на титульній сторінці сайту підприємства. Звичайно, для доступу до інформації з особового рахунку споживача у цьому сервісі спочатку необхідно зареєструватися. Після перевірки реєстраційної інформації нашими фахівцями споживач отримує цілодобовий доступ до тієї ж бази, якою користуються й наші оператори, але, звичайно, в режимі перегляду. До речі, вносити показники приладів обліку, наявних у споживача, звертатися до представників абонентської служби із запитаннями чи за роз’ясненнями та одержувати щомісяця рахунки за оплату послуг підприємства споживач може безпосередньо у своєму «особистому кабінеті». Цей сервіс був активований лише наприкінці березня поточного року, але вже понад дві тисячі абонентів стали його активними користувачами, і кількість їх із кожним днем зростає.

Не обов’язково витрачати час на відвідування абонентської служби «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

  — При цьому реєстрація є необхідною умовою?


— Реєстрація потрібна з міркувань безпеки, аби ми — зі свого боку і наш споживач — з іншого були переконані в тому, що до інформації з особового рахунку останнього має доступ саме він, а не якась стороння особа. Тож при реєстрації обов’язково вимагається введення особистої електронної адреси, на яку абонент отримуватиме всі повідомлення від нашого підприємства. Елементом, що запобігає доступу до вашого «особистого кабінету» сторонньої особи вже на етапі реєстрації, служить розмір останнього платежу на рахунок «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО». Достатньо «підняти» останню квитанцію із вашим платежем, вписати його суму та дочекатися, поки до вашої електронної скриньки надійде підтвердження реєстрації, — і все, ви в системі.

— А що робити споживачам, заробітна плата яких не зростає залежно від пір року? Адже розраховуватися тепер маємо фактично за надану послугу з теплопостачання — під час опалювального періоду.

— Задля зменшення фінансового навантаження на споживачів взимку в рахунках на оплату послуг у міжопалювальний період також буде зазначена рекомендована сума авансового платежу на оплату послуг за централізоване опалення в розмірі 50 відсотків від місячного нарахування в опалювальний період. Наголошую, йдеться про рекомендовані авансові платежі. Якщо людина сплачує такий авансовий платіж, ці кошти потрапляють на її особовий рахунок і чекають часу, коли почне надаватися послуга з централізованого опалення. Накопичуючи кошти, споживач матиме можливість і потім, під час опалювального сезону, сплачувати таку ж за величиною суму за опалення без побоювання утворення заборгованості та необхідності взимку збільшувати видатки із сімейного бюджету на опалення. Водночас сплачувати авансові платежі вже зараз чи розраховуватися з підприємством за надані ним послуги лише в опалювальний період — вибір за споживачем.

— Нині багато політиків порушує питання про перегляд розмірів комунальних тарифів. У разі, якщо все ж таки відбудеться перегляд тарифів, як це вплине на кошти, які слухняний споживач уже встиг заплатити, дослухавшись до рекомендацій вашого підприємства про авансові платежі в рахунок наступного опалювального періоду?

— Коментувати слова політиків не будемо — за понад 20 років незалежності ми вже чули безліч різноманітних обіцянок. Тож давайте виходити з реалій, у яких живемо сьогодні. А реалії такі: у будь-якому разі кошти, які споживач, здійснюючи авансові платежі, сплатить підприємству, зберігатимуться на його рахунку і з початком опалювального періоду вираховуватимуться з накопичень споживача за тарифом, що діятиме на момент надання послуги з централізованого опалення. Тому навіть якщо якимось чином тарифи все ж переглянуть, підстав для хвилювання немає жодних — кошти споживача будуть використані виключно в рахунок оплати отриманих ним послуг.

Ганна ЯРОШЕНКО

За матеріалами:

Загальнодержавне інформаційно-політичне видання

ГАЗЕТА «Вечірня Полтава»
Адреса ресурсу: http://www.vechirka.pl.ua
Адреса матеріалу: http://vechirka.pl.ua/misto/1432108019