Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Укладання договору на послуги підприємства — просто та зручно…
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Укладання договору на послуги підприємства — просто та зручно…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Укладання договору на послуги підприємства — просто та зручно…


21-09-2016, 09:59. : admin1
2016-09-21

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: 
Укладання договору на послуги підприємства — просто та зручно…

У Вашому житловому будинку встановлено будинковий лічильник теплової енергії — тоді ця інформація саме для Вас!

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Після встановлення у Вашому житловому будинку загальнобудинкового приладу обліку теплової енергії, з початком опалювального періоду 2016-2017 рр., нарахування за послугу з централізованого опалення відбуватиметься за його показниками — тобто за фактичний обсяг спожитої Вашим житловим будинком теплової енергії. У зв’язку з цим набуває актуальності питання про укладання/переукладання договору про надання послуг з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води (далі — Договір). 

З метою заощадити Ваш особистий час, «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» розробило нову спрощену процедуру його підписання.

Абонентською службою підприємства кожному зі споживачів, чиї багатоповерхівки протягом цьогорічного міжопалювального періоду були обладнані будинковими приладами теплової енергії, направлені листи із двома примірниками Договору та повідомленням про права суб’єкта персональних даних. Після отримання листа, споживачам послуг підприємства залишається лише розглянути отримані документи, внести свої персональні дані та засвідчити їх підписом. Після чого, в місячний термін, у будь-який зручний саме Вам спосіб повернути один примірник Договору разом із повідомленням про права суб’єкта персональних даних до абонентської служби підприємства за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «ОЦЕВУМ»/«5 школа», понеділок-четвер — з 8:00 до 18:00, п’ятниця — з 8:00 до 15:45, у суботу — з 10:00 до 14:00).

Слід зауважити, що Договір укладається/переукладається лише із власником квартири, наймачем або іншим зареєстрованим повнолітнім членом сім’ї.

У разі якщо для укладання договору споживач вирішить звернутися особисто, то для цього йому необхідно завітати до абонентської служби підприємства (м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1, зупинка громадського транспорту «ОЦЕВУМ»/«5 школа») — у понеділок-четвер з 8:00 до 18:00, п’ятниця — з 8:00 до 15:45, у суботу — з 10:00 до 14:00.

Відповідно до нової спрощеної процедури споживачам не потрібно займати чергу та чекати особистого прийому. Достатньо звернутися до чергового адміністратора абонентської служби і передати йому повний перелік документів, необхідних для підписання Договору разом із номером Вашого контактного телефону. Для укладання Договору споживач має надати

— копію документу, що підтверджує право власності на житло;
— копію паспорту особи, з якою укладається Договір;
— копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особи, з якою укладається Договір;
— копію технічного паспорту житлового приміщення;
— копію довідки про склад сім'ї;
— квитанції про оплату послуг теплопостачання (у разі наявності лічильника гарячої води — квитанцію із останнім показником лічильника або ж узгодити дату зняття показника представниками ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»).

У разі наявності пільг, окрім вищезазначених документів, необхідно надати:

— копію довідки про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговика;
— копію посвідчення пільговика;
— копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика.

Після надання всіх вищезазначених документів, Договір буде повністю оформлений і протягом наступних 10 робочих днів споживача буде запрошено до абонентської служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» для його підписання.

У разі, якщо споживач бажає укласти Договір протягом одного дня або звірити розрахунок щомісячних нарахувань, оплат, субсидії за послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води, він може скористатися сервісом «Електронна черга» та особисто звернутися до оператора відділу розрахунків з населенням.

Необхідно зауважити, що нарахування згідно з показниками будинкового засобу обліку теплової енергії жодним чином не вплине на право споживача отримувати житлову субсидію.

Сподіваємося, що наші зусилля по підвищенню зручності Вашого обслуговування, шановні наші споживачі, зокрема і при відвідуванні абонентської служби підприємства, будуть для Вас корисними. 

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»