Населенню

Для Вас працює абонентська служба:



Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

карта


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - багатоканальний

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний




 


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 

АКТУАЛЬНО

 Нині чимало полтавців сплачують за опалення своїх домівок за показниками будинкового лічильника тепла. Водночас далеко не всі розуміють, що лічильник — не панацея від усіх проблем. Якщо встановити лічильник і при цьому нічого не змінювати ні в своєму будинку, ні у своєму ставленні до теплової енергії, то життя навряд чи зміниться на краще. Навпаки, нерідко «вилазять» якісь приховані проблеми: не приведені до ладу внутрішні комунікації, незасклені вікна тощо. У результаті суми нарахувань у платіжках викликають розчарування й невдоволення... 


КОРИСНО


Що треба зробити, аби в платіжках цифри зменшилися. Якщо ви живете в багатоповерхівці, перше правило — подружіться з сусідами і створіть ОСББ. Ваш будинок — це ваша спільна власність, у яку необхідно вкладати гроші. Який стан справ із платіжками в Словаччині - покрокові інструкції, що варто перейняти українцям.
 

Архiв новин

«    Март 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31