Прилади обліку

Прилади обліку гарячого водопостачання

 

Для прийняття до розрахунків приладів обліку гарячої води, опломбованих представником КП «Полтававодоканал»  необхідно при собі мати наступні документи:
  • акт КП «Полтававодоканал» про прийняття до розрахунків приладів обліку води;
  • паспорт на лічильник гарячої води;
  • документи, які необхідні для укладення договору.
Прилади обліку гарячої води, встановлені у квартирі та на вводі в будинок, підлягають періодичній повірці. Періодична повірка проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує за послуги з підігріву води згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці. 

Після проведення державної повірки приладів обліку гарячої води необхідно звернутися до абонентської служби підприємства для перерахунку. 

При собі потрібно мати наступні документи:
  • акт КП «Полтававодоканал» про розпломбування приладів обліку води;
  • акт КП «Полтававодоканал» про прийняття до розрахунків приладів обліку води;
  • додаток до паспорта лічильника гарячої води; 
  • помісячний облік показників гарячої води;
  • документи, які необхідні для укладення договору.

  

Заміна та повірка лічильників гарячої води


Квартирні лічильники гарячої води періодично, кожні три/чотири роки залежно від типу лічильника, підлягають обов’язковій повірці. Міжповірочний інтервал та дата наступної повірки лічильників зазначені, відповідно, у паспорті, свідоцтві про повірку лічильника, а також у акті про прийняття на абонентський облік.

За місяць до терміну закінчення міжповірочного інтервалу, у щомісячних рахунках на оплату послуг, підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» обов’язково інформує кожного споживача щодо необхідності проведення періодичної повірки із зазначенням строків її проведення.

Періодичну повірку лічильників як гарячої так і холодної води одночасно, за угодою між підприємствами, виконує КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ». Звертаємо вашу увагу на те, що вартість робіт по обов’язковій періодичній повірці лічильників гарячої води входить до складу тарифу на послугу з централізованого постачання гарячої води та не потребує жодної додаткової оплати при замовленні повірки.

Для замовлення повірки лічильника гарячої води необхідно звертатися до абонентського відділу КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ». Подача заявки здійснюється:

І. за телефонами:
— 61-28-21 або 61-28-16;
— МТС — (050) 403-03-29;
— КИЇВСТАР — (067) 549-92-66,

ІІ. особисто, за адресою м. Полтава, вул. Спаська, 9.

Обов’язкова періодична повірка лічильників проводиться у термін, що не перевищує одного місяця з дати настання необхідності повірки. Протягом цього часу споживач оплачує послуги централізованого постачання гарячої води згідно із середньомісячними показниками квартирних засобів обліку за останні три місяці.

У разі прострочення терміну проведення обов’язкової повірки лічильника, нарахування плати за послугу з централізованого постачання гарячої води здійснюватиметься за встановленими нормами водоспоживання (із розрахунку 120 л гарячої води на кожну особу на добу).

Телефон абонентської служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»для довідки: 510-455 (багатоканальний).
 
Прилади обліку теплової енергії

Відповідно до п. 12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії, споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалювальної площі квартири.

Якщо в квартирі встановлений індивідуальний засіб обліку теплової енергії, споживач сплачує за фактично спожитий обсяг теплової енергії по показникам індивідуальних засобів обліку та за опалення місць загального користування з врахуванням втрат теплової енергії розподільчими трубопроводами системи опалення.

Засоби обліку теплової енергії, встановлені у квартирі та на вводі у багатоквартирний будинок, підлягають періодичній повірці. Періодична повірка проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує послуги з централізованого опалення згідно із середньомісячними показаннями за попередній опалювальний період.

 

 
Друкувати

АКТУАЛЬНО


Заступник генерального директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» пояснив, що корективи в плани підприємства можуть бути внесені лише через значний обсяг робіт зі встановлення будинкових приладів обліку теплової енергії, що потребують значних грошових ресурсів, та недостатній рівень розрахунків полтавців за вже отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Нещодавно добіг кінця опалювальний період 2016— 2017 років: розпочавшись 11 жовтня, він завершився 5 квітня (авт. - з 19 квітня 2017 року опалювальний період 2016-2017рр. Розпорядженням міського голови м.Полтава продовжено). А полтавські теплоенергетики вже думають про наступний опалювальний сезон... 


КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Апрель 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30