Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?

Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?


Ні, повторно звертатися непотрібно. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. На початку опалювального сезону управління праці та соціального захисту населення розрахують розмір субсидії без додаткового звернення. Протягом десяти днів після отримання необхідної інформації приймають рішення про призначення (непризначення) субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян.

[на початок]



Друкувати

АКТУАЛЬНО


15 червня завершився плановий ремонт на найбільшій котельні міста по вулиці Ціолковського, 36, що розпочався 29 травня цього року. Протягом цього часу працівники «Полтаватеплоенерго» провели гідравлічні випробування теплових мереж, повірку приладів обліку та контрольно-вимірювальних приладів, ремонт технологічного обладнання. Із суботи, 16 червня, в оселях більшості жителів мікрорайону Алмазний відновилося централізоване постачання гарячої води. 

Проте в результаті проведення гідравлічних випробувань теплових мереж від котельні по вул. Ціолковського, 36 на магістральній тепловій мережі, що проходить по території ринку «Мотель», виявлено аварійні пориви трубопроводу...
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Июнь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30