
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за квітень
можна ознайомитися за допомогою інфо-ботe та в «Особистому кабінеті споживача»
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз із нарахуваннями за квітень 2можна ознайомитись в інфо-ботs «Полтаватеплоенерго» у Viber, а також як і раніше — в «Особистому кабінеті споживача».

Ми неодноразово інформували споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» про запровадження нового покоління чат-ботів підприємства — інфо-ботів. На відміну від попередніх, нові — багатофункціональні і багато у чому можуть замінити навіть сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), до якого вже встигли звикнути майже 38 тисяч полтавців.
Інфо-бот «Полтаватеплоенерго» у Viber містить ширший інструментарій, що дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.
Тож, щоб ознайомитися із нарахуваннями за спожиті упродовж квітня 2025 року послуги, радимо скористатись інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber . Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:
![]() |
А потім із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтеся переглядати нарахування.
Якщо серед розмаїття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із його електронною версією. Докладну інструкцію по використанню сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Хочемо наголосити: «Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви можете обрати для користування зручний для вас інструмент і користуватися ним у будь-який час!
«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!
Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.