
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за травень 2025 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-боту та в «Особистому кабінеті споживача»

Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз нарахування можна побачити скориставшись інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача».
Нагадаємо, що інфо-бот «Полтаватеплоенерго» у Viber містить ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.
Однак, якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. Докладну інструкцію по використанню для цього сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Хочемо наголосити — «Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви маєте змогу обрати для користування зручний саме для вас інструмент і користуватися ним у зручний саме вам час!
«Полтаватеплоенерго» прохає по можливості здійснювати своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці кошти вкрай необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками (природного газу, електричної енергії, води тощо).
Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.