Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?30-03-2020, 10:31. : admin1 |
2020-03-30
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?
Щоб отримати кваліфіковані відповіді фахівців підприємства, не обов’язково йти до абонентської служби. До них можна звернутись за допомогою он-лайн сервісів офіційного сайту підприємства.
Поки в Україні діє карантин через пандемію коронавірусу COVID-19, «Полтаватеплоенерго» не має змоги проводити особистий прийом споживачів. Однак його фахівці завжди готові надати консультації в он-лайн режимі. Тому всім споживачам, які мають питання до підприємства, рекомендуємо скористатися он-лайн сервісами його офіційного сайту. Це дасть змогу полтавським теплоенергетикам гарантовано розглянути кожне звернення і надіслати компетентну розгорнуту відповідь.
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через офіційний сайт без реєстрації?
Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом «Надіслати нам листа»:
1. Визначтеся, який тип повідомлення хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів.
5. Натисніть «Надіслати».
Зверніть увагу, що всі наявні поля форми звернення обов’язково потрібно заповнити. Особливо уважно слід вводити телефон та адресу електронної скриньки. Адже саме ці контакти будуть використовувати працівники «Полтаватеплоенерго», щоб відповісти на ваше звернення або за необхідності зв’язатися з вами для уточнення деталей вашого запиту.
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через сервіс «Особистий кабінет споживача»?
Якщо ви вже є користувачем сервісу «Особистий кабінет споживача», то, крім можливості передавати показники та контролювати свій рахунок, маєте змогу надсилати фахівцям питання, що вас турбують. Як це зробити?
1. Зайдіть у розділ «Контакти» у вкладці «Додатково».
2. У цьому розділі перейдіть на пункт «Контактна форма».
3. Ваше ім’я та пошта там уже введені. Тому вам залишається тільки написати тему листа і його текст та клікнути на кнопку «Надіслати електронного листа».
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго», надіславши листа на електронну поштову скриньку?
Ще один спосіб звернутися до підприємства — відправити електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua. Тут суть питання можна викласти розлогіше, ніж на он-лайн сервісах, де існує ліміт на кількість символів, та доповнити його вкладеннями файлів, якщо в цьому виникне потреба.
Звертаємо вашу увагу, що текст повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
Який би спосіб звернення ви не обрали, можете бути певні: фахівці відповідних структурних підрозділів «Полтаватеплоенерго» обов’язково його отримають і розглянуть, а кваліфікована відповідь надійде до вас у встановлений законодавством термін.
Наголошуємо, що телефонні лінії підприємства на час карантину продовжують працювати, однак рекомендуємо надавати перевагу саме електронним засобам зв’язку. Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|