2020-03-18
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
До 3 квітня прийом споживачів абонентською службою призупинено
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
До 3 квітня включно, на час оголошеного на державному рівні карантину через пандемію коронавірусу COVID-19, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» призупинено. Щодо графіка та режиму її подальшої роботи буде повідомлено додатково.
Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку.
Нагадуємо, що на офіційному сайті підприємства (http://te.pl.ua/) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.
Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.
ПОДБАЙМО ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я РАЗОМ!
Адміністрація
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.