«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: До 3 квітня прийом споживачів абонентською службою призупинено

2020-03-18  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
До 3 квітня прийом споживачів абонентською службою призупинено

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

До 3 квітня включно, на час оголошеного на державному рівні карантину через пандемію коронавірусу COVID-19, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» призупинено. Щодо графіка та режиму її подальшої роботи буде повідомлено додатково.

Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку. 



Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку: 

   — без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
   — з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
   — відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.


ПОДБАЙМО ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я РАЗОМ!

Адміністрація
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО