Повідомити про корупцію

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» співпрацює із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти порушень Антикорупційної програми, корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також інших порушень Закону України «Про запобігання корупції». Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, перебувають під захистом держави. Ви можете залишити відповідне повідомлення, щодо працівників підприємства, інформація в якому стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Всі повідомлення розглядаються уповноваженою особою питань запобігання та виявлення корупції в ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» в порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснено без зазначення авторства (анонімно).

Інформація/повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» може бути направлена:

 — поштою - на адресу підприємства (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А, з позначкою на конверті такого змісту: «Про корупцію»);

 — від викривача особисто до приймальні керівника підприємства або особи, яка його замінює (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А);


 — на адресу електронної поштової скриньки підприємства для прийняття фактів корупції, у тому числі анонімних (plte@ukr.net);

 — через телефонну лінію професіонала з антикорупційної діяльності (+38(0532)510412);

 — під час особистого прийому викривача професіонала з антикорупційної діяльності. (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А); Години прийому: пн - чт з 10-ї до 17-ї години; пт з 10-ї до 14-ї години.

Також, зверніть увагу, що повідомлення, які містять наклеп і образу, дискредитацію посадових осіб і працівників підприємства, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.




АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО