Повідомити про корупцію

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» співпрацює із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти порушень Антикорупційної програми, корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також інших порушень Закону України «Про запобігання корупції». Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, перебувають під захистом держави. Ви можете залишити відповідне повідомлення, щодо працівників підприємства, інформація в якому стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Всі повідомлення розглядаються уповноваженою особою питань запобігання та виявлення корупції в ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» в порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснено без зазначення авторства (анонімно).

Інформація/повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» може бути направлена:

 — поштою - на адресу підприємства (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А, з позначкою на конверті такого змісту: «Про корупцію»);

 — від викривача особисто до приймальні керівника підприємства або особи, яка його замінює (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А);


 — на адресу електронної поштової скриньки підприємства для прийняття фактів корупції, у тому числі анонімних (plte@ukr.net);

 — через телефонну лінію професіонала з антикорупційної діяльності (+38(0532)510412);

 — під час особистого прийому викривача професіонала з антикорупційної діяльності. (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А); Години прийому: пн - чт з 10-ї до 17-ї години; пт з 10-ї до 14-ї години.

Також, зверніть увагу, що повідомлення, які містять наклеп і образу, дискредитацію посадових осіб і працівників підприємства, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.




АКТУАЛЬНО


Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнило зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Навіть порівняно із минулорічними показниками приріст заборгованості населення за вже отримані послуги підприємства склав 35 млн грн. Загальна ж сума заборгованості полтавців перед теплоенергетиками перевищує 256 млн грн. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків...

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Відсьогодні, після нетривалої вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Відсьогодні абонентська служба відновлює прийом споживачів

Відсьогодні, із 3 вересня, після нетривалої вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО