Повідомити про корупцію

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» співпрацює із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти порушень Антикорупційної програми, корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також інших порушень Закону України «Про запобігання корупції». Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, перебувають під захистом держави. Ви можете залишити відповідне повідомлення, щодо працівників підприємства, інформація в якому стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Всі повідомлення розглядаються уповноваженою особою питань запобігання та виявлення корупції в ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» в порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснено без зазначення авторства (анонімно).

Інформація/повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» може бути направлена:

 — поштою - на адресу підприємства (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А, з позначкою на конверті такого змісту: «Про корупцію»);

 — від викривача особисто до приймальні керівника підприємства або особи, яка його замінює (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А);


 — на адресу електронної поштової скриньки підприємства для прийняття фактів корупції, у тому числі анонімних (plte@ukr.net);

 — через телефонну лінію професіонала з антикорупційної діяльності (+38(0532)510412);

 — під час особистого прийому викривача професіонала з антикорупційної діяльності. (36008, м.Полтава, вул.Комарова,2-А); Години прийому: пн - чт з 10-ї до 17-ї години; пт з 10-ї до 14-ї години.

Також, зверніть увагу, що повідомлення, які містять наклеп і образу, дискредитацію посадових осіб і працівників підприємства, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.




АКТУАЛЬНО


Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram. 


КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО