Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб

НЕЖИТЛОВІ ПРИМІЩЕННЯ,
які розташовані в житловому будинку та беруть участь у розподілі обсягів
наданої послуги з постачання теплової енергії ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»  


 

Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб
Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб

 

 

 

КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ ПОСЛУГ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ Є НОРМАТИВНИМИ

 

ВИМОГИ
щодо кількісних і якісних показників послуг
та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних
 

Якість послуг, теплове навантаження для юридичних осіб

 

 


Загальна частина

1. Цей Порядок визначає механізм проведення перевірки відповідності якості надання послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами в частині надання послуг з вивезення побутових відходів (далі - комунальні послуги) та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, з метою оцінки їх відповідності основним вимогам до кількості та якості і вжиття заходів до забезпечення надійності та безпеки під час надання комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком.

Дія цього Порядку поширюється на споживачів комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком, виконавців комунальних послуг та управителів багатоквартирних будинків.

У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення”, "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг”, "Про житлово-комунальні послуги”, "Про теплопостачання”, "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” та "Про відходи”.

2. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг споживач або управитель багатоквартирного будинку (за дорученням співвласників багатоквартирного будинку в разі прийняття ними відповідного рішення) має право викликати виконавців комунальних послуг (їх представників) для перевірки якості та/або кількості наданих послуг.
У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг з управління багатоквартирним будинком споживач має право викликати управителя багатоквартирного будинку для перевірки якості наданих послуг.

3. Проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, забезпечується виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку.
Споживач також має право звернутися до відповідних уповноважених державних органів за захистом порушених прав щодо якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком.

4. Для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, споживач звертається до виконавця комунальної послуги або управителя багатоквартирного будинку в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідних послуг, з претензією про невідповідність кількісних та/або якісних показників послуг.

У зверненні обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, а також найменування ненаданої, наданої не в повному обсязі або неналежної якості послуги.
Звернення споживача обов’язково реєструється виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку в журналі реєстрації заявок споживачів.
Виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний на вимогу споживача надати в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідної послуги, інформацію про прізвище, ім’я та по батькові, посаду особи, яка прийняла звернення, його реєстраційний номер та час прийняття.

5. Для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача.

6. Відбір проб та проведення дослідження якості питної води здійснюється в установленому порядку.

7. У разі необхідності проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком споживач зобов’язаний забезпечити виконавцю комунальної послуги (його представнику) або управителю багатоквартирного будинку доступ до житла, іншого належного такому споживачу об’єкта нерухомого майна у порядку, передбаченому статтею 29 Закону України "Про житлово-комунальні послуги”. За результатами перевірки складається акт-претензія за формою згідно з додатком.
Відмова споживача в наданні виконавцю комунальної послуги (його представнику) або управителю багатоквартирного будинку доступу до житла, іншого належного такому споживачу об’єкта нерухомого майна є підставою для відмови в задоволенні претензії споживача.

8. У разі встановлення під час перевірки фактів невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, в акті-претензії зазначаються дата і час проведення перевірки, виявлені факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги.

Якщо під час перевірки факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, не підтверджено, в акті-претензії зазначається інформація про відсутність фактів невідповідності якості комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком.
В акті-претензії зазначаються також виявлені під час його складання додаткові факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги (його представником) або управителем багатоквартирного будинку. Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий - зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком.

9. У разі коли за результатами проведення перевірки споживач та виконавець комунальних послуги або управитель багатоквартирного будинку не дійшли згоди щодо наявності (відсутності) факту невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком умовам або параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, та/або причин виникнення таких порушень або невідповідності, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.
Результати перевірки якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком можуть бути оскаржені в судовому порядку.

10. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим зазначеним договором, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги, які проживають у сусідніх будівлях (у приміщеннях - у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку). Акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.

11. Акт-претензія реєструється виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирним будинком у журналі реєстрації актів-претензій.
Виконавець комунальних послуг або управитель багатоквартирного будинку протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або надає споживачу обґрунтовану письмову відмову.
У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

12. Дата, з якої вважається, що комунальні послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком надаються з порушенням вимог до їх якості, зазначається в акті-претензії.

13. Період порушення якості надання комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком вважається припиненим з дати встановлення факту відновлення надання виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку надання послуг належної якості та/або доведення інформації про це виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку до відома споживача у спосіб, визначений договором про надання відповідних послуг, чи за погодженням із споживачем.

Перевірка якості надання послуги з постачання гарячої води

26. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання гарячої води параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує:

1) безперервність надання послуги з постачання гарячої води;
2) дотримання нормативної температури гарячої води у точці її обліку та в точці розбору;
3) відповідність показників якості питної води вимогам державних санітарних норм і правил;
4) відповідність тиску в точці водорозбору встановленим параметрам тиску.

27. Вимірювання тиску в системах централізованого постачання гарячої води здійснюється з 7 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. або з 19 год. 00 хв. до 22 год. 00 хвилин.

28. За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води вимірювання тиску здійснюється на межі внутрішньобудинкової системи багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача. У разі порушення встановлених параметрів тиску відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з постачання гарячої води.

29. За наявності у споживача колективного договору про надання послуги з постачання гарячої води вимірювання тиску здійснюється на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку. У разі встановлення фактів невідповідності тиску в централізованих інженерно-технічних системах встановленим параметрам відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги, а в разі встановлення фактів невідповідності тиску у внутрішньобудинкових системах багатоквартирного будинку - виконавець, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.

30. Для встановлення факту безперервності надання послуги з постачання гарячої води перевіряється наявність перебоїв у наданні послуги з постачання гарячої води.

31. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання гарячої води виконавець комунальної послуги організовує відбір проб води у таких місцях:

1) на межі приєднання централізованих інженерно-технічних систем постачання гарячої води до внутрішньобудинкових систем постачання гарячої води багатоквартирного будинку;
2) у внутрішньобудинкових системах постачання гарячої води багатоквартирного будинку;
3) в інженерно-технічних системах постачання гарячої води, розташованих у приміщенні споживача.
32. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Перевірка якості надання послуги з постачання теплової енергії

33. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує:

1) своєчасність початку і закінчення опалювального сезону;
2) безперервність надання послуги з постачання теплової енергії;
3) дотримання нормативної температури повітря в житлових приміщеннях;
4) відповідність тиску теплоносія встановленим параметрам тиску.
34. Визначення якості надання послуги з постачання теплової енергії здійснюється відповідно до вимог договору:
1) за показаннями вузла комерційного обліку - для колективного споживача;
2) за показаннями вузлів розподільного обліку теплової енергії (за їх наявності) або вимог щодо дотримання нормативної температури повітря у житлових приміщеннях (для приміщень без вузлів розподільного обліку теплової енергії) - для індивідуального споживача.
 
  

АКТУАЛЬНО

 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



 2022-11-28  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: до уваги споживачів міста Кременчук (крім населення)

Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області № 1508 від 20 жовтня 2022 року Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго» визначено виконавцем послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води по лівобережній частині міста Кременчука від джерел Кременчуцької ТЕЦ з покладенням відповідальних обов’язків згідно з законодавством.

Відповідно з 01 листопада 2022 року нарахування за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води споживачам будуть проводитися за тарифами, встановленими для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» рішенням Полтавської обласної ради № 477 від 30 вересня 2022 року. Тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги. Для споживачів теплової енергії та послуги з постачання гарячої води у м. Кременчук будуть застосовані тарифи без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів, а саме:

І. ДЛЯ ПОТРЕБ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ:

ОПАЛЕННЯ:

-  умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 2 197,08 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 136 068,84 грн/Гкал/год (без ПДВ).


 ГАРЯЧА ВОДА:
 
 
тариф на послугу з постачання гарячої води  - 183,04 грн за 1 куб.м.(з ПДВ)

 
 
ІІ. ДЛЯ ПОТРЕБ ІНШИХ СПОЖИВАЧІВ (КРІМ НАСЕЛЕННЯ):

ОПАЛЕННЯ:

-  умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 4 731,54 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 146 257,50 грн/Гкал/год (без ПДВ).

 
ГАРЯЧА ВОДА:

 
тариф на послугу з постачання гарячої води  -  320,56 грн за 1 куб.м  (з ПДВ)

 
 
 
ІІІ. ДЛЯ ПОТРЕБ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ:

ОПАЛЕННЯ:
- умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 2 163,45 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 132 657,35 грн/Гкал/год (без ПДВ).
 
 
 
Крім того, відповідно до статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щомісяця буде проводитися нарахування плати за абонентське обслуговування за кожною послугою окремо (постачання теплової енергії та/або постачання гарячої води).

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 



МІНРЕГІОН ІНФОРМУЄ: ЯК МЕНШЕ ВИТРАЧАТИ ТЕПЛО
ТА ЩО ВАМ РОБИТИ, ЯКЩО ЗНИКЛО ОПАЛЕННЯ?

АКТУАЛЬНО


АКТУАЛЬНО


КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Тарифи для споживачів підприємства "Полтаватеплоенерго" залишаються на рівні тарифів, встановлених у  2021 році 

30 вересня 2022 року на пленарному засіданні шістнадцятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання прийняте рішення № 477 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго». Тарифи вводяться в дію з 1 жовтня 2022 року.
В результаті прийняття рішення тарифи для споживачів підприємства «Полтаватеплоенерго» не підвищуються, а залишаються на рівні тарифів, встановлених у  2021 році.
Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО