Запитання – Відповіді

"Запитання – Відповіді"

Питання, які часто виникають у споживачів

 

   — Коли починається та закінчується опалювальний період? 

   — В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути? 

   — Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

   — Чи визначено порядок врахування доходів (для отримання субсидії) для осіб, які обрали спрощену систему оподаткування та є платникам єдиного податку?

   — Чи всі види доходу враховуються при призначенні субсидії?

   — На який термін призначається субсидія?

   — Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?

   — Як правильно розраховуватися за спожиту гарячу воду в разі встановлення квартирного лічильника води, якщо у складі сім'ї є пільговик?

   — Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

   — В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

   — Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?

   — Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

   — Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

   — Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

   — Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

   — Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

 

     

 

 

 


Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?

Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?
 
 

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2015 №1037 нарахування плати за послуги з централізованого опалення для населення у разі відсутності у квартирі та на вводі у житловий будинок лічильників теплової енергії здійснюється з урахуванням коефіцієнту, що враховує відхилення фактичних показників температури зовнішнього повітря від врахованих у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення з урахуванням фактичної кількості днів надання цієї послуги. 

Початковими даними, для вищевказаного коефіцієнта, є середня розрахункова температура зовнішнього повітря для відповідного населеного пункту, яка врахована у встановлених тарифах, фактичні температури зовнішнього повітря (згідно довідки про середньодобову температуру повітря °С Полтавського обласного центру з гідрометеорології) та тривалість опалювального періоду в розрахунковому місяці.

1. Коефіцієнт, що враховує відхилення фактичної температури зовнішнього повітря та тривалості опалювального сезону від врахованих під час розрахунку діючого тарифу в і-му місяці розраховується за формулою:


де:

qн і норма витрати теплової енергії в і-му місяці опалювального сезону на опалення 1 кв. метра опалюваної площі житлових будинків, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) у разі відсутності у квартирі та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку теплової енергії;

qфакт і фактична розрахункова витрата теплової енергії на опалення 1 кв. метра опалюваної площі  житлових будинків в і-му місяці розрахункового періоду.

2. Норма витрати теплової енергії в і-му місяці опалювального сезону на опалення 1 кв. метра опалюваної площі (1 куб. метра об’єму) житлових будинків (qн і) визначається за формулою:


де:

q середньозважена річна витрата теплової енергії протягом опалювального сезону на опалення 1 кв. метра опалюваної площі (1 куб. метра об’єму) житлових будинків, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку теплової енергії;

ni тривалість опалювального періоду в і-му місяці, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку теплової енергії;

Nзагальна тривалість опалювального сезону, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку.

3. Фактична розрахункова норма витрати теплової енергії на опалення 1 кв. метра опалюваної площі житлових будинків (qфакт і), приведена до фактичної температури зовнішнього повітря та тривалості опалювального сезону в і-му місяці, визначається за формулою:


де:

tвнсередня розрахункова температура внутрішнього повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) — 18°С;

tср о ф ісередня фактична температура зовнішнього повітря розрахункового періоду за опалювальний сезон (кількість діб надання послуги з централізованого опалення) для відповідного населеного пункту в і-му місяці, °С.

tср о і середня розрахункова температура зовнішнього повітря для відповідного населеного пункту, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення в і-му місяці, °С;

Підставивши у формулу (1) із формули (3) значення qн і, за рахунок скорочення, отримуємо спрощену формулу для обчислення коефіцієнта:


Розмір щомісячної плати (П) за послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку теплової енергії за розрахунковий період протягом опалювального сезону визначається за формулою:


де

Т тариф на послугу з централізованого опалення для населення (фізичних осіб) житлових будинків без будинкових та квартирних засобів обліку теплової енергії, гривень за 1 кв. метр за розрахунковий період протягом опалювального сезону (з податком на додану вартість);

Sопалювана площа квартири (будинку садибного типу) споживача, який отримує послугу з централізованого опалення та не має будинкового або квартирного засобу обліку теплової енергії, кв. метрів;

ni`календарна кількість діб в і-му місяці.

РОЗМІР ЩОМІСЯЧНОЇ ПЛАТИ:
ЗА ОПАЛЕННЯ У МІСТІ ПОЛТАВА 
 
Таким чином, для міста Полтава вартість 1 кв.м визначаємо за формулою:


Середньомісячна температура та кількість днів опалювального сезону помісячно, які враховані в тарифі на послугу з централізованого опалення

Таблиця 1

 

Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників? 

 

 

 

Опалювальний сезон 2016-2017 рр.

Таблиця 2

 

Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?

  

 



Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 11.10.2016* – 31.10.2016

* - відповідно до рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради за № 211 від 10.10.2016 про початок опалювального сезону 2016-2017 рр.

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = + 3,11oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 21 доба, згідно таблиці 2;

5. t ср о і = +6,0oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 18 діб, згідно таблиці 1;

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за жовтень 2016 року складає:


У жовтні 2016 року, при нарахуванні плати за послугу з централізованого опалення, відповідно до рекомендацій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, підприємство застосувало середню розрахункову температуру зовнішнього повітря за опалювальний сезон, яка врахована у встановлених тарифах на послугу з централізованого опалення (0°С):


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за жовтень 2016 року склало:


У квітні-травні 2017 року підприємство здійснило донарахування за жовтень 2016 року (згідно вимог Постанови КМУ №865 від 30.11.2016), щоб в такий спосіб зменшити фінансове навантаження при оплаті за послугу з централізованого опалення. 

Сума донарахування склала:

 


Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.11.2016 – 30.11.2016.

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = + 0,83oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 30 діб, згідно таблиці 2;

5. t ср о і = +3,9oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 30 діб, згідно таблиці 1;

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за листопад 2016 року складає:

 


Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.12.2016 – 31.12.2016.

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = - 3,65oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 31 доба, згідно таблиці 2;

5. t ср о і = -1,1oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 31 доба, згідно таблиці 1;

Підставивши початкові данні в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за грудень 2016 року складає:

 


Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.01.2017 – 31.01.2017.

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = - 5,95oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 31 доба, згідно таблиці 2;

5. t ср о і = -6,8oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 31 доба, згідно таблиці 1;

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за січень 2017 року складає:

 


Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.02.2017 – 28.02.2017.

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = - 3,61oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 28 діб, згідно таблиці 2;

5. t ср о і = -4,6oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 28 діб, згідно таблиці 1;

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за лютий 2017 року складає:

 


22 березня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України №156 «Про внесення змін до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», якою змінено механізм нарахування плати за послугу з централізованого опалення споживачам, у яких відсутні квартирні та будинкові засоби обліку теплової енергії. Внаслідок чого, при розрахунку коригуючого коефіцієнту для визначення розміру щомісячної плати за послугу з централізованого опалення, застосовується середня температура зовнішнього повітря за опалювальний сезон замість середньої температури окремого місяця, що враховані у встановлених тарифах. Крім того, відкориговано механізм розрахунку нарахувань у неповні місяці (перший та останній місяці опалювального сезону).

Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.03.2017 – 31.03.2017;

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = 5,34oC, згідно таблиці 2; 

4. n фі = 31 доба, згідно таблиці 2;

5. t ср о с = 0oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 31 доба, згідно таблиці 1.

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:


Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за березень 2017 року складає:

 


 
Початкові дані:

1. Розрахунковий період: 01.04.2017 – 04.04.2017, 20.04.17-25.04.2017;

2. t вн= 18oC;

3. t ср о фі = 7,82oC, згідно таблиці 2;

4. n фі = 10 діб, згідно таблиці 2;

5. t ср о с = 0oC, згідно таблиці 1;

6. n і = 30 діб, згідно таблиці 1.

Підставивши початкові дані в формулу, отримаємо:

 

Нарахування за 1 кв.м опалювальної площі квартир житлових будинків за період з 01 по 04 квітня та з 20 по 25 квітня 2017 року складає: 

 

 

Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?

 

За підсумками опалювального сезону 2016-2017 рр, його тривалість склала 182 доби, середньодобова температура опалювального сезону -0,4oC, вартість послуги з централізованого опалення — 185,98 грн/кв.м (планований тариф — 181,83 грн/кв.м, при середньодобовій температурі опалювального сезону 0,0oC).

  

Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам? 
 
ПОРЯДОК
перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

 
У разі неналежного надання або ненадання послуг підприємством споживач повідомляє про це підприємство в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
 
У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником підприємства у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
 
Представник підприємства, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.
 
Представник підприємства, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з підприємством точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник підприємства повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
 
У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і підприємство визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником підприємства, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.
 
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником підприємства згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та підприємства.
 
У разі неприбуття представника підприємства в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
Акт-претензія реєструється уповноваженими особами підприємства у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Підприємство зобов'язане розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку підприємством відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води? 
 
ПОРЯДОК
перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

ВИТЯГ

33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по-батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття. 

34. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

35. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

36. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої  запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

37. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця. 

38. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акту-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. 

39. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними? 
 
ВИМОГИ
щодо кількісних і якісних показників послуг
та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних
Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?
 
У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показниками пропорційно опалювальній площі квартири.
 
Якщо в квартирі встановлений індивідуальний засіб обліку теплової енергії, споживач сплачує за фактично спожитий обсяг теплової енергії по показникам індивідуальних засобів обліку та за опалення місць загального користування з врахуванням втрат теплової енергії розподільчими трубопроводами системи опалення

Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

 

Покази будинкових засобів обліку теплової енергії знімаються спільно представниками теплопостачальної організації та власником (балансоутримувачем) житлового будинку. При бажанні мешканці житлового будинку можуть приймати участь в процесі зняття показників.

[на початок]


В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 

Порядок розрахунків регламентується Правилами надання послуг, затвердженими постановою КМ України № 630 від 21.07.2005 р.: розрахунковий період оплати послуг — один календарний місяць. Термін внесення платежів — не пізніше ніж 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. У разі виникнення заборгованості, підприємство має право звертатися з заявами  про стягнення заборгованості за послуги теплопостачання до судових органів, що призведе до додаткових витрат споживача.

 

Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, зобов'язаний сплатити суму заборгованості із врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, судовий збір, а також три відсотка річних від простроченої суми (відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України).

[на початок]


Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?
 
Відповідно Постанови КМУ № 409 від 06.08.2014 року при нарахуванні за опалення пільгова знижка поширюється на 21 кв. м опалювальної площі на одну особу і додатково 10,5 кв. м на сім'ю. Нарахування за опалювальну площу, яка перевищує нормативну, проводяться без пільгової знижки.

Приклад.

Опалювальна площа квартири 63,5 кв. м. В квартирі зареєстровано чотири особи, із них дві особи користуються пільговою знижкою 25 відсотків. Для розрахунку нарахування потрібно:

1) 21,0 кв. м + 21,0 кв. м + 10,5 кв. м = 52,5 кв. м — опалювальна площа, на яку поширюється пільгова знижка;

2) 63,5 кв. м - 52,5 кв. м = 11,0 кв. м — опалювальна площа, на яку не поширюється пільгова знижка;

3) 52,5 кв. м * 30,26 грн * 0,75 = 1191,49 грн — нараховано з урахуванням пільги;

4) 11,0 кв. м * 30,26 грн = 332,86 грн — нараховано без урахування пільги.

Всього: 1191,49 грн + 332,86 грн = 1524,35 грн

Як правильно розраховуватися за спожиту гарячу воду в разі встановлення квартирного лічильника води, якщо у складі сім'ї є пільговик?

Як правильно розраховуватися за спожиту гарячу воду в разі встановлення квартирного лічильника води, якщо у складі сім'ї є пільговик?
 
Відповідно до п. 22 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», у разі встановлення індивідуальних приладів обліку гарячого водопостачання показники розподіляються пропорційно кількості мешканців у квартирі. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не більше діючої норми споживання, визначеної законодавством, а саме 1,6 куб. м.

Приклад.

В квартирі зареєстровано три особи, із них дві особи мають право на пільгову знижку 50 відсотків. За місяць родина використала 8 куб. м гарячої води. Для розрахунку нарахування потрібно:

1) 8 куб. м : 3 особи = 2,67 куб. м — спожито однією особою, що є вище зазначеної норми;

2) 1,6 куб. м * 2 особи * 73,35 грн * 0,5 = 117,36 грн — нараховано на 2 особи з урахуванням пільги;

3) 8 куб. м – 3,2 куб. м = 4,8 куб. м * 73,35 грн = 352,08 грн — нараховано без урахування пільгової знижки;

Всього: 117,36 грн + 352,08 грн = 469,44 грн

Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?

Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?


Ні, повторно звертатися непотрібно. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. На початку опалювального сезону управління праці та соціального захисту населення розрахують розмір субсидії без додаткового звернення. Протягом десяти днів після отримання необхідної інформації приймають рішення про призначення (непризначення) субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян.

[на початок]



На який термін призначається субсидія?

На який термін призначається субсидія?

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується:

— на опалювальний сезон — з 01 жовтня року по 30 квітня;
— на неопалювальний сезон — з 01 травня по 30 вересня

Чи всі види доходу враховуються при призначенні субсидії?

Чи всі види доходу враховуються при призначенні субсидії?
 
Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб.

Не включаються до сукупного доходу сім’ї для призначення субсидії:

— допомога при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;
— частина допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;
— одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня»;
— сплачені особою аліменти;
— доходи від розміщення депозитів;
— грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції;
— допомога громадських та благодійних організацій;
— допомога на поховання;
— одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форм власності. 

Чи визначено порядок врахування доходів для осіб, які обрали спрощену систему оподаткування та є платникам єдиного податку?

Чи визначено порядок врахування доходів для осіб, які обрали спрощену систему оподаткування та є платникам єдиного податку?


Для платників єдиного податку І групи встановлено мінімальний дохід, що враховується при обчисленні субсидії, у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 218 грн). Для ІІ і ІІІ груп мінімальний дохід встановлено в розмірі відповідно двох і трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб (2 436 грн та 3 654 грн, відповідно). 

[на початок]


Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання):

— заяву про призначення житлової субсидії;
— декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Вищевказаною постановою спрощено форму декларації. Відтепер в декларації не зазначається сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, вказуються лише вид отримуваного доходу і джерело з якого отримані кошти;
— договір найму (оренди) житла — для осіб, які винаймають житло;
— довідки про доходи — у разі декларування доходів за три місяці, а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом управління праці та соціального захисту населення.

Вказані документи також можуть бути надіслані поштою управлінню праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника. 

В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?

В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?

 

Для малозабезпечених громадян державою передбачена державна соціальна допомога у вигляді призначення субсидії. На сьогодні кожен власник (квартиронаймач) має право на звернення до територіального управління праці та соціального захисту населення для оформлення субсидії на відшкодування витрат на поточну оплату житлово-комунальних послуг. 

 

Держава турбується про тебе  

  


Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №475 удосконалено спрощений порядок призначення та надання населенню житлових субсидій.
 
Субсидія гарантована державою 
  
 
Заповнити заяву та декларацію для отримання субсидії - просто 
 

Крім того, вказаною постановою передбачено забезпечення доставки домогосподарствам бланків заяв про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії в період до 1 вересня та 1 листопада 2015 року для звернення за призначенням субсидії на опалювальний період.

В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?


В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?


В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?


В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?


Увага! Якщо Ви вже подали до Департаменту праці та соціального захисту населення документи для призначення субсидії, то отримані бланки заповнювати та надавати їх додатково непотрібно! 

Коли починається та закінчується опалювальний період?

Коли починається та закінчується опалювальний період?

Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається місцевою радою за умови, що середньодобова температура повітря протягом трьох діб поспіль:

— не перевищує 8 оС — для початку опалювального сезону;

 
— не нижче 8 оС — для закінчення опалювального сезону.


Цей порядок визначений пунктом 5 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року. 


АКТУАЛЬНО



Нещодавно організації-надавачі житлово-комунальних послуг узгодили з органами соцзахисту механізм перепризначення субсидій для населення за умови наявності заборгованості.

Субсидія призначається на 12 місяців. Окремо робиться розрахунок на опалювальний і неопалювальний сезони. З 1 травня вступив у силу новий механізм обрахування субсидій..

КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Июль 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31