Запитання – Відповіді

"Запитання – Відповіді"

Питання, які часто виникають у споживачів

 

   — Коли починається та закінчується опалювальний період? 

   — В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути? 

   — Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

   — На який термін призначається субсидія?

   — Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

   — В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

   — Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

   — Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

   — Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

   — Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

   — Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

 

     

 

 

 


Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам? 
 
ПОРЯДОК
перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

 
У разі неналежного надання або ненадання послуг підприємством споживач повідомляє про це підприємство в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
 
У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником підприємства у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
 
Представник підприємства, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.
 
Представник підприємства, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з підприємством точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник підприємства повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
 
У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і підприємство визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником підприємства, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.
 
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником підприємства згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та підприємства.
 
У разі неприбуття представника підприємства в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
Акт-претензія реєструється уповноваженими особами підприємства у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Підприємство зобов'язане розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку підприємством відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води? 
 
ПОРЯДОК
перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

ВИТЯГ

33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по-батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття. 

34. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

35. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

36. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої  запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

37. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця. 

38. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акту-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. 

39. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними? 
 
ВИМОГИ
щодо кількісних і якісних показників послуг
та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних
Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?
 
У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показниками пропорційно опалювальній площі квартири.
 
Якщо в квартирі встановлений індивідуальний засіб обліку теплової енергії, споживач сплачує за фактично спожитий обсяг теплової енергії по показникам індивідуальних засобів обліку та за опалення місць загального користування з врахуванням втрат теплової енергії розподільчими трубопроводами системи опалення

Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

 

Покази будинкових засобів обліку теплової енергії знімаються спільно представниками теплопостачальної організації та власником (балансоутримувачем) житлового будинку. При бажанні мешканці житлового будинку можуть приймати участь в процесі зняття показників.

[на початок]


В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 

Порядок розрахунків регламентується Правилами надання послуг, затвердженими постановою КМ України № 630 від 21.07.2005 р.: розрахунковий період оплати послуг — один календарний місяць. Термін внесення платежів — не пізніше ніж 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. У разі виникнення заборгованості, підприємство має право звертатися з заявами  про стягнення заборгованості за послуги теплопостачання до судових органів, що призведе до додаткових витрат споживача.

 

Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, зобов'язаний сплатити суму заборгованості із врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, судовий збір, а також три відсотка річних від простроченої суми (відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України).

[на початок]


Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

З 1 травня 2019 року відповідно до підпункту 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» встановлено соціальні нормативи у разі використання теплової енергії для централізованого опалення абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку в розмірі 0,0383 Гкал на 1кв.м опалювальної площі на місяць в опалювальний період.

Коригуючі коефіцієнти для розрахунку розміру витрат теплової енергії на потреби опалення в залежності від поверховості будинку залишилися без змін. Для Полтавської області коригуючі коефіцієнти складають:

  —  1-4 - поверхові будівлі — 0,626;
  —  будівлі на 5 і більше поверхів — 0,422.
 

1. Для громадян, які відповідно до законодавства мають субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 13,65 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство.

2. Для громадян, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 21 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. м на сім’ю.
 
Підпунктом 3 пункту 3 встановлено соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії для користування послугами з централізованого постачання гарячої води — 1,6 куб. м на одну особу на місяць.

У разі відсутності квартирних приладів обліку гарячої води нарахування плати за користування послугами з централізованого постачання гарячої води інвалідам війни та членам їх сімей, на яких відповідно до законодавства поширюються пільги, здійснюється виконавцями/виробниками такої послуги згідно з соціальними нормативами, встановленими вищезазначеним абзацом.
 
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІЛЬГИ

Монетизація пільг з оплати житлово-комунальних послуг
 
Із 1 жовтня 2019 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаватимуться у грошовій формі. 

Для отримання пільг у готівковій формі з початку опалювального періоду необхідно до 15 жовтня 2019 року подати до управління соцзахисту відповідну заяву. 

Пільги у безготівковій формі призначаються автоматично, без звернення пільговиків.

Кошти за надані пільги у безготівковій формі (у межах загальної суми пільг, визначених законодавством) перераховуються надавачам послуг через АТ «Ощадбанк» щомісячно (до 18 числа наступного місяця) у встановленій законодавством послідовності: централізоване опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання та водовідведення, електропостачання, газопостачання для приготування їжі та підігріву води, вивезення побутових відходів, послуги з управління багатоквартирним будинком.

Протягом доби після перерахування коштів АТ «Ощадбанк» направить пільговику СМС-повідомлення із зазначенням інформації про суми, які необхідно сплатити за кожним видом послуги.

Пільговики зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої надавачам послуг у безготівковій формі (сума зазначається в СМС-повідомленні) або виплаченої пільговикам готівкою.
 

На який термін призначається субсидія?

На який термін призначається субсидія?

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується:

— на опалювальний сезон — з 01 жовтня року по 30 квітня;
— на неопалювальний сезон — з 01 травня по 30 вересня

Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?


Міністерство соціальної політики України оприлюднило інформацію про спрощення порядку надання субсидій. Згідно із заявою українського Уряду, таке рішення прийнято у зв’язку з регулярним підвищенням тарифу на житлово-комунальні послуги (зокрема — на газ, холодну і гарячу воду, електроенергію та теплопостачання). Вам буде потрібен наступний перелік документів для отримання субсидії (оновлений список):

— заява на субсидію;
— принаймні житла — договір оренди;
— декларація про доходи.

 

В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?

В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?

  

Хто має право на отримання комунальної субсидії в 2019-2020 році?

За законодавством України право на отримання державної субсидії мають сім’ї, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг (в межах встановлених норм споживання та з урахуванням пільг) перевищують розмір обов’язкового відсотка платежу. Сума платежу для кожного домогосподарства визначається індивідуально і залежить від сукупного доходу сім’ї.

У 2019 році внесено зміни до порядку надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Одним з нововведень уряду є пропозиція тимчасової відміни пільг на квартиру. Таким чином, на період отримання субсидії громадянам, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, вони нараховуватися не будуть. Проте, розрахунок субсидії буде проводитися з урахуванням пільг на сплату послуг і обсяг обов’язкового платежу за послуги ЖКГ буде залежати виключно від доходів сім’ї.

Житлово-комунальна субсидія оформляється на одного з зареєстрованих членів домогосподарства (сім’ї), на ім’я якого відкрито особові рахунки на оплату комунальних послуг. Решта членів домогосподарства для призначення субсидії повинні підтвердити свою згоду на доступ і обробку персональних даних. Квартиронаймачі, які сплачують комунальні послуги відповідно до договору оренди, також мають право на надання субсидії.

Право на отримання субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива надається тим громадянам, чиє житло не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для обігріву. При цьому, якщо житлові приміщення опалюються одночасно декількома способами (теплова енергія та / або природний газ і / або електроенергія), субсидія призначається і виплачується тільки на один вид палива.

Хто не має права на комунальну субсидію?

Внаслідок оновлення урядової програми надання доплат на сплату комунальних платежів, призначення житлової субсидії відбувається з урахуванням майнового стану здобувача. Зважаючи на це, приблизно 15-20% субсидіантів позбавляються пільг на ЖК-послуги.

Через нові правила нарахування житлово-комунальних компенсацій в 2019 році, право на отримання субсидії втратили наступні категорії громадян:

— орендодавці, які не задекларували доходи від здачі майна в оренду
— особи, які вчинили одноразову покупку або оплатили послуги вартістю понад 50 тисяч гривень
— володарі автомобілів, з дня випуску яких пройшло менше 5 років. Виняток становлять мопеди або машини, видані соцорганами
— особи, які протягом 12 місяців перед зверненням за субсидією отримали спадщину або іншим законним спосіб набули право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб
— боржники з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума заборгованості яких перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 гривень)
— власники житлових приміщень з великою квадратурою: площа квартири перевищує 120 кв. метрів, а будинку — 200 кв. м. Обмеження не поширюється на дитячі будинки сімейного типу, прийомні та багатодітні сім’ї
— особи працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в Центрі зайнятості як безробітні. Таким громадянам органи УПтаСЗН автоматично зараховують в дохід три прожиткові мінімуми, що істотно знижує ймовірність нарахування субсидії

Як отримати житлово-комунальну субсидію в 2019 році?

Процедура оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення (соцзабез) за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання). Призначення субсидії здійснюється на підставі заяви та декларації. Документи можуть бути подані особисто або надіслані поштою. Крім того, в Україні працює система онлайн-оформлення субсидій.

Міністерство соціальної політики України оприлюднило інформацію про спрощення порядку надання субсидій. Згідно із заявою українського Уряду, таке рішення прийнято у зв’язку з регулярним підвищенням тарифу на житлово-комунальні послуги (зокрема — на газ, холодну і гарячу воду, електроенергію та теплопостачання). Вам буде потрібен наступний перелік документів для отримання субсидії (оновлений список):

— заява на субсидію;
— принаймні житла — договір оренди;
— декларація про доходи.

На який термін призначається житлова субсидія?

Комунальна субсидія надається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців і розраховується:

— на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня;
— на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.

Для орендарів житла (квартирантів) правила отримання субсидії дещо інші. Відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється за наявності договору найму (оренди). Субсидія надається до кінця місяця, в якому закінчується термін дії договору оренди, але не більше, ніж на 1 рік. Автоматичного переоформлення субсидії для квартирантів не передбачено і для подальшого отримання компенсації на сплату ЖКГ орендарю необхідно особисто звернутися в УПтаСЗН.

Для домогосподарств, які використовують природний газ / електроенергію для індивідуального опалення, розмір субсидії на опалювальний сезон розраховується з 16 жовтня по 15 квітня включно.

У деяких випадках субсидія може бути призначена за минулий період. Зокрема, при зверненні протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону. Подібна норма діє і відносно громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, субсидія їм може бути призначена з дня виникнення відповідного права, але не більше ніж за 6 місяців до звернення за субсидією.

При відсутності змін в родині перерахунок субсидій здійснюється автоматично і не вимагає додаткового звернення до органів соцзахисту. Однак основним моментом для збереження житлової субсидії є своєчасне погашення своєї частини платежу за послуги ЖКГ. З 7 лютого 2019 року субсидія не призначається і термін її дії на наступний період не продовжується, якщо у громадян є борг по оплаті комуналки строком більше одного місяця (Постанова Кабміну № 62 від 06.02.2019).

Перепризначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон для деяких категорій субсидіантів здійснюється виключно після надання нових заяв і декларацій. Зокрема, це:

— внутрішньо переміщені особи. Для оформлення субсидії ВПО більше не потрібно подавати договір найму житла, підставою для нарахування компенсації є акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
— громадяни, які звертаються за грошовими виплатами на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
— сім’ї, в яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб в попередньому сезоні менша, ніж кількість прописаних.

Як розрахувати розмір субсидії в 2019-2020 році на оплату комуналки?

Алгоритм дій при самостійному розрахунку розміру житлової субсидії наступний:

— визначення середньомісячного сукупного доходу сім’ї;
— розрахунок обов’язкового відсотка платежу за послуги ЖКГ;
— обчислення розміру обов’язкового платежу.

Увага! При розрахунку сукупного доходу сім’ї не враховується державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також допомога внутрішньо переміщеним особам. Решта видів соціальних виплат (в тому числі стипендія) підлягають обліку.

Для приватних підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, сукупний дохід (незалежно від отриманого прибутку) за кожен місяць розраховується за таким принципом:

— платники єдиного податку 1 групи — зараховується дохід на рівні мінімальної заробітної плати, встановленої Кабміном
— платники єдиного податку 2 групи — два розміри мінімальної зарплати
— платники єдиного податку 3 групи — три розміри мінімальної зарплати

 

Контактні телефони:

— Шевченківський (Октябрський) район — тел. 63-55-38
— Київський район — тел. 2-14-45
— Подільський (Ленінський) район — тел. 51-30-59
— Полтавський район — тел. 60-91-46

— Карлівський район — тел.(246) 2-30-05
— Машівський район — тел.(264) 9-13-85
— Котелевський район — тел.(250) 2-13-07
— Решетилівський район — тел.(263) 2-11-58
 

Коли починається та закінчується опалювальний період?

Коли починається та закінчується опалювальний період?

Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається місцевою радою за умови, що середньодобова температура повітря протягом трьох діб поспіль:

— не перевищує 8 оС — для початку опалювального сезону;

 
— не нижче 8 оС — для закінчення опалювального сезону.


Цей порядок визначений пунктом 5 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року. 


АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

  

 

Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Полтаві на постійну роботу запрошує:

   — слюсаря–ремонтника; 
   — слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка) газової служби;
   — асфальтобетонника;
   — муляра;
   — електрозварника ручного зварювання;
   — електромонтера з ремонту і обслуговування електроустаткування;
   — майстра служби головного енергетика;
   — машиніста крана автомобільного;
   — водія автотранспортних засобів категорій В, С, Е;
   — оператора котельні.

Докладніше про умови працевлаштування щодо кожної позиції можна дізнатися на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» у розділі «Вакансії».

Ми пропонуємо офіційне працевлаштування, постійну зайнятість, повний соціальний пакет.

По більш детальну інформацію звертайтеся до відділу кадрів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» телефонами: (0532)510-427, (0532)510-428 або особисто на адресу: м. Полтава, вул. Комарова, 2-А.

Адміністрація ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО