Події підприємства

Березень 2019 року: Працівники автотранспортного цеху «Полтаватеплоенерго» змагалися за звання найкращого за професією

2019-03-14  
«Умієш — покажи, найкращий — доведи!» — під таким гаслом уже вчетверте пройшов на «Полтаватеплоенерго» традиційний конкурс професійної майстерності серед працівників робочих спеціальностей…
 

Жовтень 2018 року: «Полтаватеплоенерго» відсвяткувало 50-річчя

2018-10-09  
5 жовтня, у Полтавському обласному театрі імені М. В. Гоголя відбулися урочистості з нагоди 50-річчя обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго»
 

Жовтень 2018 року: Кращі електромонтери «Полтаватеплоенерго» змагалися в професійній майстерності

2018-10-03  
Уже втретє в «Полтаватеплоенерго» провели конкурс «Кращий за професією». У ньому взяли участь дев’ять електромонтерів з різних виробничих підрозділів підприємства...
 

Вересень 2018 року: Вперше у Полтаві відбувся міжнародний семінар «Енергоефективні проекти в секторі теплопостачання України»

2018-09-21  
Теплоенергетики ділилися досвідом щодо модернізації централізованого теплопостачання у своїх містах...
 

Червень 2017 року: На підприємстві «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» у змаганнях з професійної майстерності «Кращий за професією» визначали кращого зварювальника підприємства

2017-06-27
20 червня 2017 року на діючому трубопроводі системи опалення та гарячого водопостачання міста відбувся конкурс «Кращий за професією» серед електрогазозварювальників виробничих підрозділів ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»…

Вересень 2016 року: На підприємстві «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» конкурсом «Кращий за професією» підбили підсумки літньої підготовчої кампанії до цьогорічного опалювального сезону

12 вересня 2016 року на виробничій базі ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» вперше відбувся конкурс «Кращий за професією» серед слюсарів-ремонтників виробничих підрозділів підприємства-теплопостачальника. У ньому взяли участь…

 


6 квітня 2016 року: ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

6 квітня 2016 року: ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

2 липня 2015 року: КРУГЛИЙ СТІЛ. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ «МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ м. ПОЛТАВА»

2 липня 2015 року: КРУГЛИЙ СТІЛ. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ «МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ м. ПОЛТАВА».

27 травня 2015 року: ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

27 травня 2015 року: ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Назад Вперед

АКТУАЛЬНО


Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнило зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Навіть порівняно із минулорічними показниками приріст заборгованості населення за вже отримані послуги підприємства склав 35 млн грн. Загальна ж сума заборгованості полтавців перед теплоенергетиками перевищує 256 млн грн. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків...

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Відсьогодні, після нетривалої вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Відсьогодні абонентська служба відновлює прийом споживачів

Відсьогодні, із 3 вересня, після нетривалої вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО