Пільги та субсидії

З 1 травня 2019 року відповідно до підпункту 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» встановлено соціальні нормативи у разі використання теплової енергії для централізованого опалення абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку в розмірі 0,0383 Гкал на 1кв.м опалювальної площі на місяць в опалювальний період.

Коригуючі коефіцієнти для розрахунку розміру витрат теплової енергії на потреби опалення в залежності від поверховості будинку залишилися без змін. Для Полтавської області коригуючі коефіцієнти складають:

  —  1-4 - поверхові будівлі — 0,626;
  —  будівлі на 5 і більше поверхів — 0,422.
 

1. Для громадян, які відповідно до законодавства мають субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 13,65 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство.

2. Для громадян, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 21 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. м на сім’ю.
 
Підпунктом 3 пункту 3 встановлено соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії для користування послугами з централізованого постачання гарячої води — 1,6 куб. м на одну особу на місяць.

У разі відсутності квартирних приладів обліку гарячої води нарахування плати за користування послугами з централізованого постачання гарячої води інвалідам війни та членам їх сімей, на яких відповідно до законодавства поширюються пільги, здійснюється виконавцями/виробниками такої послуги згідно з соціальними нормативами, встановленими вищезазначеним абзацом.
 
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІЛЬГИ

Монетизація пільг з оплати житлово-комунальних послуг
 
Із 1 жовтня 2019 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаватимуться у грошовій формі. 

Для отримання пільг у готівковій формі з початку опалювального періоду необхідно до 15 жовтня 2019 року подати до управління соцзахисту відповідну заяву. 

Пільги у безготівковій формі призначаються автоматично, без звернення пільговиків.

Кошти за надані пільги у безготівковій формі (у межах загальної суми пільг, визначених законодавством) перераховуються надавачам послуг через АТ «Ощадбанк» щомісячно (до 18 числа наступного місяця) у встановленій законодавством послідовності: централізоване опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання та водовідведення, електропостачання, газопостачання для приготування їжі та підігріву води, вивезення побутових відходів, послуги з управління багатоквартирним будинком.

Протягом доби після перерахування коштів АТ «Ощадбанк» направить пільговику СМС-повідомлення із зазначенням інформації про суми, які необхідно сплатити за кожним видом послуги.

Пільговики зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої надавачам послуг у безготівковій формі (сума зазначається в СМС-повідомленні) або виплаченої пільговикам готівкою.
 

АКТУАЛЬНО

Рахунки за листопад 2019 року 

Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за листопад можна побачити в «Особистому кабінеті споживача»...

Увага!
Щоб рахунки регулярно надходили на вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш e-mail не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці «Вхідні».

 

[Читати далі...]

 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО