Якісні характеристики послуг

ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОСЛУГ

Споживачам, у котрих виникають питання з приводу зниження якості послуг з опалення та централізованого постачання гарячої води, необхідно звертатися в службу контролю за збутом теплової енергії підприємства за телефоном (0532) 510-481.

Відповідно до пункту 29 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року, споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів.

Згідно Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №151 від 17 лютого 2010 року (далі-Порядок), перерахунок за зниження якості послуг з опалення виконується в разі зниження температури повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) нижче 18°С в рядових кімнатах та нижче 20°С в наріжних. Перерахунок проводиться на 5% за кожний градус відхилення від 18°С до 12°С у рядових кімнатах та від 20°С до 14°С у наріжних. При температурі нижче 12°С у рядових кімнатах та нижче 14°С у наріжних плата не справляється. Перерахунок за послугу централізованого опалення виконується за умови відсутності квартирних або будинкових вузлів обліку теплової енергії.

Згідно Порядку, перерахунок розміру плати за надання послуг з централізованого постачання гарячої води виконується у разі зниження температури гарячої води нижче 50°С. При температурі від 49°С до 45°С плата за підігрів зменшується на 10%, при температурі від 44°С до 40°С плата за підігрів зменшується на 30%, при температурі нижче 40°С плата справляється лише за постачання холодної води.

Перерахунки проводяться за результатами перевірки фактичної температури внутрішнього повітря в житлових кімнатах квартири, та фактичної температури гарячої води. 


АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО