Якісні характеристики послуг

ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОСЛУГ

Споживачам, у котрих виникають питання з приводу зниження якості послуг з опалення та централізованого постачання гарячої води, необхідно звертатися в службу контролю за збутом теплової енергії підприємства за телефоном (0532) 510-481.

Відповідно до пункту 29 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року, споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів.

Згідно Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №151 від 17 лютого 2010 року (далі-Порядок), перерахунок за зниження якості послуг з опалення виконується в разі зниження температури повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) нижче 18°С в рядових кімнатах та нижче 20°С в наріжних. Перерахунок проводиться на 5% за кожний градус відхилення від 18°С до 12°С у рядових кімнатах та від 20°С до 14°С у наріжних. При температурі нижче 12°С у рядових кімнатах та нижче 14°С у наріжних плата не справляється. Перерахунок за послугу централізованого опалення виконується за умови відсутності квартирних або будинкових вузлів обліку теплової енергії.

Згідно Порядку, перерахунок розміру плати за надання послуг з централізованого постачання гарячої води виконується у разі зниження температури гарячої води нижче 50°С. При температурі від 49°С до 45°С плата за підігрів зменшується на 10%, при температурі від 44°С до 40°С плата за підігрів зменшується на 30%, при температурі нижче 40°С плата справляється лише за постачання холодної води.

Перерахунки проводяться за результатами перевірки фактичної температури внутрішнього повітря в житлових кімнатах квартири, та фактичної температури гарячої води. 


АКТУАЛЬНО


Поки в Україні діє карантин, взаємодіяти з підприємством краще дистанційно. Усі можливості для цього є. 
Карантин на підприємстві продовжено
 
Наприкінці березня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусом COVID-19 до 24 квітня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще раніше, коли почав діяти загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно.

Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №622 від 17 березня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії... 

Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи для формування рахунків за надані послуги тільки після виконання низки процедур, встановлених на законодавчому рівні, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО

Раціональне використання теплової енергії

Щоб зменшити суми в щомісячних платіжках за опалення, необхідно подбати про раціональне використання теплової енергії, що надходить до будинку. Зробити це допоможе регулювання обсягів теплоспоживання багатоповерхівки та вжиття низки енергоощадних заходів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО