Якісні характеристики послуг

ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОСЛУГ

Споживачам, у котрих виникають питання з приводу зниження якості послуг з опалення та централізованого постачання гарячої води, необхідно звертатися в службу контролю за збутом теплової енергії підприємства за телефоном (0532) 510-481.

Відповідно до пункту 29 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року, споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів.

Згідно Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №151 від 17 лютого 2010 року (далі-Порядок), перерахунок за зниження якості послуг з опалення виконується в разі зниження температури повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) нижче 18°С в рядових кімнатах та нижче 20°С в наріжних. Перерахунок проводиться на 5% за кожний градус відхилення від 18°С до 12°С у рядових кімнатах та від 20°С до 14°С у наріжних. При температурі нижче 12°С у рядових кімнатах та нижче 14°С у наріжних плата не справляється. Перерахунок за послугу централізованого опалення виконується за умови відсутності квартирних або будинкових вузлів обліку теплової енергії.

Згідно Порядку, перерахунок розміру плати за надання послуг з централізованого постачання гарячої води виконується у разі зниження температури гарячої води нижче 50°С. При температурі від 49°С до 45°С плата за підігрів зменшується на 10%, при температурі від 44°С до 40°С плата за підігрів зменшується на 30%, при температурі нижче 40°С плата справляється лише за постачання холодної води.

Перерахунки проводяться за результатами перевірки фактичної температури внутрішнього повітря в житлових кімнатах квартири, та фактичної температури гарячої води. 


АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО