Якісні характеристики послуг

ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОСЛУГ

Споживачам, у котрих виникають питання з приводу зниження якості послуг з постачання теплової енергії та гарячої води, необхідно звертатися в службу контролю за збутом теплової енергії підприємства за телефоном (0532) 510-481.

Згідно з Методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22 листопада 2018 року №315, для приміщення, не оснащеного приладами обліку теплової енергії, розподілений обсяг теплової енергії зменшується за умови що температура повітря у приміщеннях нижче нормативного значення:
-у опалюваних приміщеннях будинків, проектну документацію на нове будівництво або реконструкцію яких затверджено до 01 жовтня 2005 року,- 18 °C;
-у будинках, проектну документацію на нове будівництво або реконструкцію яких затверджено після 01 жовтня 2005 року, та у будинках, проектну документацію на капітальний ремонт яких затверджено після 12 березня 2011 року,- згідно з державними будівельними нормами.

Згідно з Порядком проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №151 від 17 лютого 2010 року, перерахунок розміру плати за надання послуги з постачання гарячої води виконується у разі зниження температури гарячої води нижче 50°С. При температурі від 49°С до 45°С плата за підігрів зменшується на 10%, при температурі від 44°С до 40°С плата за підігрів зменшується на 30%, при температурі нижче 40°С плата справляється лише за постачання холодної води.

Перерахунки проводяться за результатами перевірки фактичної температури внутрішнього повітря в житлових кімнатах квартири, та фактичної температури гарячої води. 



Друкувати

АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО