Контакти


Адреса підприємства:

36008, м. Полтава, вул. Польська, 2-А


телефон: (0532) 510-401

факс:       (0532) 510-475

E-mail: info@pte.poltava.ua

ЄДРПОУ 03338030

 
  [на початок]
Абонентська служба:  


Адреса:

м. Полтава, вул. Миколи Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - кол-центр

(050) 303-34-02 (Vodafone)

(095) 278-47-06 (Vodafone)

(067) 503-00-35 (Київстар)

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний


Зворотний зв'язок (цілодобово):

 
 

На час карантинних заходів відповідно до рекомендацій МОЗ України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування абонентської служби.

Докладніше: тут


Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 

 
 
Упродовж запровадженого в Україні карантинних заходів, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за наступним графіком:

Понеділок – Четвер — з 08.00 до 17.00
— П'ятниця — з 08.00 до 15.45
Щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься

Субота та неділя — вихідні.


  [на початок]

 

 


АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону
 
Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, необхідно влітку належним чином підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж, та, як наслідок, стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також й у м. Кременчук — є своєчасне виконання всього комплексу профілактичних заходів. Для цього щороку необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП) на деякий час. Тож, спланований «Полтаватеплоенерго» і погоджений з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2023-2024 рр. — у статті нижче.

Нагадаємо, в обласному центрі функціонує 80 котелень і теплогенераторних підприємства, що забезпечують мешканців міста теплом і гарячою водою. Робота 32 з них має сезонний характер, тобто вони працюють лише упродовж опалювального періоду і на час проведення підготовчих робіт в технологічному процесі задіяні не будуть. Решта котелень і теплогенераторних будуть зупинятися, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи. Виняток - котельня по вул. Д. Коряка, 7,  яка працюватиме цьогоріч влітку без зупинки.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. Щоправда, і винятки також є. Наприклад, найбільша котельня Полтави по вулиці Ціолковського, яка забезпечує послугами майже третину міста, буде зупинена для проведення планового ремонту на 18 днів: з 29 травня до 15 червня включно. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якомога менше.

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО