Споживачам

Адреса підприємства:
Абонентська служба:
Служба реалізації теплової енергії юридичним особам:
Виробничо-диспетчерська служба:
Служба контролю за збутом теплової енергії:
Виробничо – метрологічна лабораторія:
Прес-служба підприємства:

 

Адреса підприємства:

36008, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А


телефон: (0532) 510-401

факс:       (0532) 510-475

E-mail: info@pte.poltava.ua

ЄДРПОУ 03338030

 
  [на початок]
Абонентська служба:  


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - кол-центр

(050) 303-34-02 (Vodafone)

(095) 278-47-06 (Vodafone)

(067) 503-00-35 (Київстар)

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний


Зворотний зв'язок (цілодобово):

 
 

На час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій МОЗ України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування абонентської служби.

Докладніше: https://bit.ly/2UuVRaB

 

Додатково звертаємо увагу, що через вкрай скрутне фінансове становище підприємства, з серпня 2020 року прийом та обслуговування споживачів відбувається в умовах 4-денного робочого тижня.

Доктадніше тут: https://bit.ly/2PGrz1P

 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 

 
 
Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за наступним графіком:

Понеділок – Четвер — з 08.00 до 17.00
Щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься

П'ятниця, субота та неділя — вихідні.
.

 


 

  [на початок]
Служба реалізації теплової енергії юридичним особам:


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


телефон: (0532) 510-461

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]

Виробничо-диспетчерська служба:

 

телефон: (0532) 510-400

  [на початок]

Служба контролю за збутом теплової енергії:


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 5

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


телефон: (0532) 510-481

 

 

Зворотний зв'язок (цілодобово):


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]
Виробничо – метрологічна лабораторія:

Адреса:

м. Полтава, вул. 23 вересня, 15

(зуп. «23 вересня»)


телефон / факс: (0532) 63-29-54

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]
Прес-служба підприємства:

Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

 
телефон: (0532) 510-471
 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 13.00


П’ятниця — 08.00 – 16.00

Обідня перерва — 12.00 – 13.00


Субота, Неділя — Вихідний

[на початок]

 

 


АКТУАЛЬНО


Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнило зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Навіть порівняно із минулорічними показниками приріст заборгованості населення за вже отримані послуги підприємства склав 35 млн грн. Загальна ж сума заборгованості полтавців перед теплоенергетиками перевищує 256 млн грн. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків...

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Відсьогодні, після нетривалої вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Відсьогодні абонентська служба відновлює прийом споживачів

Відсьогодні, із 3 вересня, після нетривалої вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО