Споживачам

Адреса підприємства:
Абонентська служба:
Служба реалізації теплової енергії юридичним особам:
Виробничо-диспетчерська служба:
Служба контролю за збутом теплової енергії:
Виробничо – метрологічна лабораторія:
Прес-служба підприємства:

 

Адреса підприємства:

36008, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А


телефон: (0532) 510-401

факс:       (0532) 510-475

E-mail: info@pte.poltava.ua

ЄДРПОУ 03338030

 
  [на початок]
Абонентська служба:  


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - кол-центр

(050) 303-34-02 (Vodafone)

(095) 278-47-06 (Vodafone)

(067) 503-00-35 (Київстар)

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний


Зворотний зв'язок (цілодобово):

 
 

На час карантинних заходів відповідно до рекомендацій МОЗ України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування абонентської служби.

Докладніше: тут


Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 14.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 

 
 
Упродовж запровадженого в Україні карантинних заходів, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за наступним графіком:

Понеділок – Четвер — з 08.00 до 17.00
— П'ятниця — з 08.00 до 15.45
Щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься

Субота та неділя — вихідні.
.

 


 

  [на початок]
Служба реалізації теплової енергії юридичним особам:


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


телефон: (0532) 510-461

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]

Виробничо-диспетчерська служба:

 

телефон: (0532) 510-400

  [на початок]

Служба контролю за збутом теплової енергії:


Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 5

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)


телефон: (0532) 510-481

 

 

Зворотний зв'язок (цілодобово):


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]
Виробничо – метрологічна лабораторія:

Адреса:

м. Полтава, вул. 23 вересня, 15

(зуп. «23 вересня»)


телефон / факс: (0532) 63-29-54

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Обідня перерва — 12.00 – 12.45


Субота, Неділя — Вихідний

  [на початок]
Прес-служба підприємства:

Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

 
телефон: (0532) 510-471
 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

Обідня перерва — 12.00 – 13.00


П’ятниця — 08.00 – 16.00

Обідня перерва — 12.00 – 13.00


Субота, Неділя — Вихідний

[на початок]

 

 


АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО