Права і обов’язки споживачів (крім населення)

ВИТЯГ

Стаття 24. Права та основні обов’язки споживача теплової енергії

Споживач теплової енергії має право на:

- вибір одного або декількох джерел теплової енергії чи теплопостачальних організацій, якщо це можливо за існуючими технічними умовами;

- отримання інформації щодо якості теплопостачання, тарифів, цін, порядку оплати, режимів споживання теплової енергії;

- відшкодування згідно із законодавством збитків, заподіяних внаслідок порушення його прав, у разі виконання ним своїх зобов’язань відповідно до договору;

- приєднання до теплової мережі відповідно до нормативно-правових актів;

- отримання обсягів теплової енергії згідно з параметрами відповідно до договорів та стандартів;

- отримання перерахунку за спожиту теплову енергію з урахуванням здійсненого авансового платежу та показань вузлів обліку теплової енергії протягом місяця після закінчення опалювального періоду.

Основними обов’язками споживача теплової енергії є:

- своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії;

- додержання вимог договору та нормативно-правових актів;

- забезпечення безпечної експлуатації систем теплоспоживання;

- забезпечення безперешкодного доступу до власного теплового обладнання, вузлів обліку представникам теплогенеруючої чи теплопостачальної організації, за умови пред’явлення відповідного посвідчення при виконанні службових обов’язків;

- недопущення провадження будь-яких видів господарської діяльності в охоронних зонах теплових мереж без погодження з власником об’єкта теплопостачання.

Споживач теплової енергії несе відповідальність за порушення умов договору з теплопостачальною організацією, відповідних нормативно-правових актів та виконання приписів органів, уповноважених здійснювати державний нагляд за режимами споживання теплової енергії згідно із законом.

ВИТЯГ

Права і обов'язки споживача теплової енергії 

Пункт 39. Споживач має право: 

     вибирати теплопостачальну організацію,  а  також  відмовитися від   послуг  теплопостачальної  організації,  про  що  попереджає письмово  теплопостачальну  організацію  в   строк,   передбачений договором; 

    отримувати інформацію  від теплопостачальної організації щодо обсягу та  якості  постачання  теплової  енергії,  тарифів  (цін), порядку   оплати,   режимів   споживання   на  умовах,  визначених договором; 

     вимагати від    теплопостачальної     організації     надання достовірної   інформації   про   тарифи   на  теплову  енергію  та відшкодування,  умови оплати,  методики і нормативи розрахунку  та нарахування, режими теплоспоживання тощо; 

     перевіряти достовірність  розрахунку  та нарахування плати за теплову енергію, згідно з умовами договору; 

     отримувати згідно із законодавством  та  укладеним  договором відшкодування завданих йому збитків; 

     у разі порушення теплопостачальною організацією умов договору викликати її представника для  складення  та  підписання  акта,  у якому зазначаються строки, види порушень тощо; 

     вимагати проведення  по  будинках,  не  обладнаних  приладами комерційного обліку теплової енергії, нарахування реально спожитої кількості  тепла  на  потреби  опалення  відповідно  до визначених договором  теплових  навантажень  будинків,  реальних   температур теплоносія  в теплових мережах,  температур зовнішнього повітря та тривалості розрахункового періоду; 

     вимагати поновлення теплопостачання  будинку  після  усунення технологічних  порушень,  якщо  теплопостачання було припинено без розірвання договору; 

     звертатися до суду в установленому законодавством порядку для вирішення питань, що стосуються предмета договору. 

Пункт 40. Споживач теплової енергії зобов'язаний: 

     дотримуватися вимог    нормативно-технічних   документів   та договору; 

     забезпечувати належний  стан   обслуговування   та   безпечну експлуатацію власної системи теплоспоживання; 

    зберігати вузол обліку та пломби на ньому в належному стані; 

     повідомляти теплопостачальну   організацію   про  недоліки  в роботі вузла обліку; 

    вчасно проводити розрахунки за  спожиту  теплову  енергію  та здійснювати  інші  платежі  відповідно  до  умов  договору  та цих Правил; 

    погоджувати з теплопостачальною організацією нові підключення і  відключення  та  переобладнання системи теплоспоживання,  які є причиною  збільшення  або  зменшення  обсягу  споживання  теплової енергії; 

     надавати необхідні    розрахункові    документи   на   вимогу представників   теплопостачальної   організації   для    перевірки правильності  оплати  та відповідності записів у них показам вузла обліку; 

     повідомити теплопостачальну організацію про своє бажання щодо припинення споживання теплової енергії відповідно до договору; 

    не допускати   переобладнання  системи  теплоспоживання,  яке призводить  до  порушення  теплового  балансу   будинку,   будівлі (споруди); 

     у міжопалювальний  період виконувати обов'язкові обсяги робіт з  підготовки  до  опалювального  періоду  та  оформити  акт   про готовність  об'єкта  до  опалювального  періоду або надати рішення (лист) щодо гарантії забезпечення безпечної  експлуатації  системи теплоспоживання; 

    не займати  підвали  будинків,  будівель  (споруд),  що мають небезпеку  затоплення,  в  яких  прокладені  теплові  мережі   або обладнані теплові вводи,  під майстерні,  склади,  магазини, офіси тощо.


АКТУАЛЬНО

Рахунки за листопад 2019 року 

Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за листопад можна побачити в «Особистому кабінеті споживача»...

Увага!
Щоб рахунки регулярно надходили на вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш e-mail не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці «Вхідні».

 

[Читати далі...]

 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО