Запитання – Відповіді

"Запитання – Відповіді"

Питання, які часто виникають у споживачів

 

   — Коли починається та закінчується опалювальний період? 

   — В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути? 

   — Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

   — На який термін призначається субсидія?

   — Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

   — В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

   — Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

   — Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

   — Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

   — Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

   — Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

 

     

 

 

 


Друкувати

АКТУАЛЬНО


Поки в Україні діє карантин, взаємодіяти з підприємством краще дистанційно. Усі можливості для цього є. 
Карантин на підприємстві продовжено
 
Наприкінці березня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусом COVID-19 до 24 квітня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще раніше, коли почав діяти загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно.

Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №622 від 17 березня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії... 

Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи для формування рахунків за надані послуги тільки після виконання низки процедур, встановлених на законодавчому рівні, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО

Раціональне використання теплової енергії

Щоб зменшити суми в щомісячних платіжках за опалення, необхідно подбати про раціональне використання теплової енергії, що надходить до будинку. Зробити це допоможе регулювання обсягів теплоспоживання багатоповерхівки та вжиття низки енергоощадних заходів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО