> Запитання – Відповіді > Запитання – Відповіді

Запитання – Відповіді


16-02-2017, 17:02. : admin

"Запитання – Відповіді"

Питання, які часто виникають у споживачів

 

   — Коли починається та закінчується опалювальний період? 

   — В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути? 

   — Які документи та куди необхідно подати, щоб отримати субсидію?

   — Чи визначено порядок врахування доходів (для отримання субсидії) для осіб, які обрали спрощену систему оподаткування та є платникам єдиного податку?

   — Чи всі види доходу враховуються при призначенні субсидії?

   — На який термін призначається субсидія?

   — Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період у разі якщо на даний час субсидію призначено у «нульовому» розмірі?

   — Як правильно розраховуватися за спожиту гарячу воду в разі встановлення квартирного лічильника води, якщо у складі сім'ї є пільговик?

   — Які існують норми при нарахуванні пільгової знижки на послугу централізованого опалення та яким документом це затверджено?

   — В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

   — Як коригується оплата за опалення у будинках без теплових лічильників?

   — Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

   — Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?

   — Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?

   — Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?

   — Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?