Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам? 
 
ПОРЯДОК
перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

 
У разі неналежного надання або ненадання послуг підприємством споживач повідомляє про це підприємство в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
 
У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником підприємства у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
 
Представник підприємства, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.
 
Представник підприємства, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з підприємством точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник підприємства повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
 
У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і підприємство визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником підприємства, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.
 
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником підприємства згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та підприємства.
 
У разі неприбуття представника підприємства в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта- претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
Акт-претензія реєструється уповноваженими особами підприємства у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Підприємство зобов'язане розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку підприємством відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Друкувати

АКТУАЛЬНО

  
 Директор комерційний «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин:«Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії»

Як змінився порядок нарахувань на підприємстві? Чому відбулось збільшення тарифів з 1 травня під час дії воєнного стану, чи потрібно платити  за опалення в літній період? Відповіді на ці та інші запитання дав - директор комерційний  «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин.

— Дійсно за травень місяць підприємство «Полтватеплоенерго» здійснило нарахування за послугу з постачання теплової енергії. Ця величина має назву умовно-постійна частина плати і є складовою двоставкового тарифу.

Двоставковий тариф – фактично одноставковий тариф, розподілений на дві складові: умовно-змінна частина, умовно-постійна частина.
Умовно-змінна частина складається з витрат на паливо - природний газ та електроенергію і обліковується комерційними приладами обліку.
Постійна частина тарифу нараховується впродовж року, щомісяця рівними частинами. Це витрати підприємства на ремонтні роботи котелень та теплових мереж, оновлення обладнання, заробітну плату, податкові зобов’язання, амортизацію обладнання, розподіл газу, за який підприємство також сплачує щомісячно.
Для підприємства такий підхід до застосування тарифу дає змогу отримувати кошти для проведення робіт з підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Перевагою двоставкового тарифу для споживачів є те що для них зменшується фінансове навантаження в опалювальний період (з квітня по жовтень вони сплачують 25% вартості теплової енергії в опалювальний період).
До речі, протягом декількох років підприємство в міжопалювальний період в рахунках рекомендувало споживачам оплачувати 50% від нарахування в зимові місяці. Кожен третій цим користувався, чим зменшував фінансове навантаження зимою.

Якщо згадати історію застосування тарифів, то до 2014 року нарахування  вже проводилися щомісячно, протягом року, а в 2015 році перейшли на нарахування лише в опалювальний період.
Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії, тому такий підхід вже застосовується в багатьох містах...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Полтаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 


 

ОФІЦІЙНО