Як оплатити рахунок «Полтаватеплоенерго» за допомогою он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача»?

2018-10-16  
Сервіс «Особистий кабінет споживача» набирає все більшої популярності серед користувачів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Адже тут є змога замовити щомісячне надходження рахунку на електронну скриньку та оплатити його через запропоновані платіжні системи...

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли починається опалювальний період?

2018-10-10  
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…

Яку інформацію споживач «Полтаватеплоенерго» може отримати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет»?

2018-09-11  
В «Особистому кабінеті споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок, замовити його щомісячне надходження на електронну скриньку та багато інших корисних сервісів…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

2018-09-05  
З кожним новим місяцем кількість споживачів, котрі хочуть відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків «Укрпоштою» й отримувати рахунки на електронну скриньку, зростає. Адже доставка рахунків підприємства на e-mail має низку переваг: споживачі швидше отримують інформацію про нарахування, їм можна не чекати на листоношу, та й відмова від зайвого паперу свідчить про їхню турботу про навколишнє середовище...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…

«Полтаватеплоенерго»: Що необхідно знати при користуванні субсидією?

2018-07-17  
За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2018-07-11  
Вирішення лише частини питань потребують особистої присутності споживача в абонентській службі. Відповіді на всі інші питання та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-07-04  
Замовити щомісячну доставку рахунка за послуги «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» на електронну скриньку — дуже просто. Для цього достатньо скористатися...

За допомогою «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися, скільки тепла знадобилося житловим будинкам в опалювальному сезоні

2018-06-26  
З червня за допомогою сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися про обсяги теплової енергії, спожитої житловими приміщеннями будинків в опалювальному періоді 2017-2018 років. Аналіз та порівняння цієї інформації з теплоспоживанням у інших схожих багатоповерхівках відкриває… 
Назад Вперед

АКТУАЛЬНО


Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), № 405 від 14.06.2018, яка набула чинності 11.10.2018, встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води для потреб населення на такому рівні:

 


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31