«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…

«Полтаватеплоенерго»: Що необхідно знати при користуванні субсидією?

2018-07-17  
За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2018-07-11  
Вирішення лише частини питань потребують особистої присутності споживача в абонентській службі. Відповіді на всі інші питання та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-07-04  
Замовити щомісячну доставку рахунка за послуги «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» на електронну скриньку — дуже просто. Для цього достатньо скористатися...

За допомогою «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися, скільки тепла знадобилося житловим будинкам в опалювальному сезоні

2018-06-26  
З червня за допомогою сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися про обсяги теплової енергії, спожитої житловими приміщеннями будинків в опалювальному періоді 2017-2018 років. Аналіз та порівняння цієї інформації з теплоспоживанням у інших схожих багатоповерхівках відкриває… 

«Полтаватеплоенерго» запровадило передачу показників лічильників у месенджерах Viber та Telegram за допомогою бот-сервісу

2018-06-21  
Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram, які з цього місяця запровадило обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Відсьогодні починаються планові зупинки котелень підприємства для їх підготовки до наступного опалювального періоду.

2018-05-10  
Як з допомогою сервісу «Мапа комерційного обліку» дізнатися, коли буде відсутня гаряча вода у вашому будинку?..

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли закінчується опалювальний період?

2018-04-04  
Рішення про закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли починається опалювальний період?

2017-10-06
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…
Назад Вперед

АКТУАЛЬНО


У період з 30 липня по 23 серпня цього року включно на виконання інвестиційної програми на 2018 рік ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» проводитиме заміну магістрального трубопроводу від котельні по вул. Ціолковського, 36 до мікрорайону Сади-2.

У зв'язку з цим надання послуги з централізованого постачання гарячої води мешканцям мікрорайону Сади-2 буде призупинено.


КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Август 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31