Інформацію про тепло, спожите в січні, шукайте на «Мапі комерційного обліку»

2019-02-14  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» підбила підсумки обсягів споживання теплової енергії житловим фондом за січень поточного року. Споживачі, які цікавляться, скільки тепла знадобилося на опалення їхніх багатоповерхівок, уже можуть знайти цю інформацію на цілодобовому он-лайн сервісі «Мапа комерційного обліку»...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із цього року полтавці сплачуватимуть за опалення і гарячу воду окремо

2019-02-12  
До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за послуги підприємства — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-02-08  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку лютого провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в січні поточного року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Де дізнатися дату наступної повірки індивідуальних водолічильників та скільки коштує ця процедура?

2019-01-28  
Кожен споживач послуг «Полтаватеплоенерго», чия оселя оснащена індивідуальним (квартирним) лічильником гарячої води, періодично зіштовхується з питанням необхідності їх держповірки…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передача показників лічильників у Telegram – просто, швидко та зручно!

2019-01-25  
До 30 січня включно триватиме цього місяця передача показників лічильників гарячої води та теплової енергії за допомогою всіх наявних сервісів. Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

2019-01-14  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року…

ТЕМА ДНЯ: Чому зростають тарифи на послуги «Полтаватеплоенерго» – відповіді керівників підприємства

2018-12-27  
Нещодавно в ефірі студії телерадіокомпанії «Лтава» відбулася розмова за участю виконувача обов’язків гендиректора «Полтаватеплоенерго» Олександра Олексенка та заступника гендиректора із збуту Романа Кашина. Обговорювали причини підвищення тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передача показників лічильників у Viber – просто, швидко та зручно!

2018-12-26  
До 28 грудня включно триватиме цього місяця передача показників лічильників гарячої води та теплової енергії за допомогою всіх наявних сервісів. Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — джерело оперативної і достовірної інформації про підприємство та можливостей взаємодії з ним

2018-12-06  
«Полтаватеплоенерго» постійно дбає, щоб його споживачі не тільки безперебійно отримували якісні послуги з теплопостачання, а й були усебічно поінформовані про його діяльність. Для цього цілодобово функціонує офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (te.pl.ua), покликаний допомогти кожному споживачеві знайти всю корисну інформацію щодо роботи підприємства в одному місці і в зручний саме для нього час…

«Полтаватеплоенерго»: Як здійснюється регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків?

2018-11-27  
24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення…
Назад Вперед

АКТУАЛЬНО

 

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води...

 

Звертаємо увагу, що при проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


ОФІЦІЙНО