Інформація для споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами за контактною інформацією

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

— обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
— викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
— письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
Для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго».

3) Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго»

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, Абонентська служба «Полтаватеплоенерго». 

3) Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.


АКТУАЛЬНО

 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



 2022-11-28  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: до уваги споживачів міста Кременчук (крім населення)

Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області № 1508 від 20 жовтня 2022 року Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго» визначено виконавцем послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води по лівобережній частині міста Кременчука від джерел Кременчуцької ТЕЦ з покладенням відповідальних обов’язків згідно з законодавством.

Відповідно з 01 листопада 2022 року нарахування за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води споживачам будуть проводитися за тарифами, встановленими для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» рішенням Полтавської обласної ради № 477 від 30 вересня 2022 року. Тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги. Для споживачів теплової енергії та послуги з постачання гарячої води у м. Кременчук будуть застосовані тарифи без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів, а саме:

І. ДЛЯ ПОТРЕБ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ:

ОПАЛЕННЯ:

-  умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 2 197,08 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 136 068,84 грн/Гкал/год (без ПДВ).


 ГАРЯЧА ВОДА:
 
 
тариф на послугу з постачання гарячої води  - 183,04 грн за 1 куб.м.(з ПДВ)

 
 
ІІ. ДЛЯ ПОТРЕБ ІНШИХ СПОЖИВАЧІВ (КРІМ НАСЕЛЕННЯ):

ОПАЛЕННЯ:

-  умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 4 731,54 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 146 257,50 грн/Гкал/год (без ПДВ).

 
ГАРЯЧА ВОДА:

 
тариф на послугу з постачання гарячої води  -  320,56 грн за 1 куб.м  (з ПДВ)

 
 
 
ІІІ. ДЛЯ ПОТРЕБ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ:

ОПАЛЕННЯ:
- умовно-змінна частина двоставкового тарифу  – 2 163,45 грн/Гкал (без ПДВ);
- умовно-постійна частина двоставкового тарифу на теплову енергію (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження)  – 132 657,35 грн/Гкал/год (без ПДВ).
 
 
 
Крім того, відповідно до статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щомісяця буде проводитися нарахування плати за абонентське обслуговування за кожною послугою окремо (постачання теплової енергії та/або постачання гарячої води).

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 



МІНРЕГІОН ІНФОРМУЄ: ЯК МЕНШЕ ВИТРАЧАТИ ТЕПЛО
ТА ЩО ВАМ РОБИТИ, ЯКЩО ЗНИКЛО ОПАЛЕННЯ?

АКТУАЛЬНО


АКТУАЛЬНО


КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Тарифи для споживачів підприємства "Полтаватеплоенерго" залишаються на рівні тарифів, встановлених у  2021 році 

30 вересня 2022 року на пленарному засіданні шістнадцятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання прийняте рішення № 477 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго». Тарифи вводяться в дію з 1 жовтня 2022 року.
В результаті прийняття рішення тарифи для споживачів підприємства «Полтаватеплоенерго» не підвищуються, а залишаються на рівні тарифів, встановлених у  2021 році.
Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО