Інформація для споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами за контактною інформацією

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

— обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
— викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
— письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
Для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго».

3) Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго»

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, Абонентська служба «Полтаватеплоенерго». 

3) Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.


АКТУАЛЬНО


Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Грудень 2020 року видався незвично холодним. Температура повітря першого місяця календарної зими була доволі низькою і коливалась від -10°С в середині місяця до +5°С в останні дні минулого року. Загалом, початок календарної зими був незвично морозним, і з-поміж аналогічних періодів упродовж кількох останніх років встановив своєрідний температурний рекорд. Як вплинула температура зовнішнього повітря на обсяги споживання тепла, а отже і вартість опалення, читайте у статті нижче.

Перший місяць зими був без значних погодних аномалій, проте із доволі низькою температурою повітря. Температура коливалась в межах допустимих значень для цього періоду року. Найнижчою була температура 23 грудня у -10°С, а найтеплішим був передноворічний день 30 грудня, коли стовпчик термометра показував майже +5°С тепла. Загалом грудень, за даними Полтавського обласного гідрометеорологічного центру, був холодним і малосніжним із середньою температурою зовнішнього повітря -2,3°С. Якщо ж порівнювати грудень 2020 року з минулорічним, то він був значно холоднішим ніж торік. З поміж груднів за кілька останніх років він найбільше нагадує останній місяць 2018 року. 

Загалом, грудень 2020 року ознаменувався різким змінами нічної і денної температури повітря, і, порівняно з досить теплим і сухим листопадом із середньомісячною температурою у +3,2°С, був холоднішим майже на 5,5°С. Природньо, що це істотно вплинуло й на обсяги теплоспоживання житловими будинками для опалення помешкань споживачів... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Відсьогодні, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

Із  8 лютого, після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...


Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби. 
 
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.