Інформація для споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами за контактною інформацією

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

— обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
— викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
— письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
Для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго».

3) Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго»

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, Абонентська служба «Полтаватеплоенерго». 

3) Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.


АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Потаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Як змінився рахунок на послуги підприємства та чим викликані ці зміни?

«Полтаватеплоенерго» вже інформувало споживачів про зміни порядку нарахування вартості надаваних послуг, які відбулися у лютому 2022 року. А вже проведено  розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за березень 2022 року. Докладніше про ці зміни, щодо розподілу спожитих споживачами послуг, відповідно до положень Методики у новій редакції, далі у матеріалі.

Як повідомлялося раніше, з 01.12.2021 набрали чинності постанови КМУ № 1022 та № 1023 від 08.09.2021, якими затверджені публічні договори приєднання про надання послуг з теплової енергії та постачання гарячої води. Відповідно до пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» договори зі споживачами, які не прийняли рішення про модель організації договірних відносин, укладаються протягом двох місяців з дня набрання чинності рішення Кабінету Міністрів України про затвердження типових публічних договорів приєднання. Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», з 01.12.2021 введено в дію нові договори зі споживачами, про що підприємство інформувало в рахунках за листопад 2021 року.
28.01.2022 набрав чинності наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 28 грудня 2021 року № 358 «Про внесення змін до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг» (далі – Методика) 
10.02.2022 Міністерством розвитку громад та територій України надано роз’яснення «Щодо опублікування та введення в дію наказом Мінрегіону від 28 грудня 2021 року № 358 Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг у новій редакції».З урахуванням викладеного, розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за лютий 2022 року проведено відповідно до положень Методики у новій редакції з одночасним перерозподілом нарахувань, проведених за січень 2022 року.
Методикою врегульовано питання щодо визначення та розподілу обсягу спожитої теплової енергії за допомогою вузла (вузлів) комерційного обліку, а також розрахунково у разі його відсутності, тимчасового виходу з ладу або втрати.
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 
  

 

ОФІЦІЙНО