Інформація для споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами за контактною інформацією

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

— обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
— викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
— письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
Для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго».

3) Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – Абонентська служба «Полтаватеплоенерго»

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:

1) Строк подачі інформації: Негайно

2) Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, Абонентська служба «Полтаватеплоенерго». 

3) Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.


АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону
 
Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, необхідно влітку належним чином підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж, та, як наслідок, стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також й у м. Кременчук — є своєчасне виконання всього комплексу профілактичних заходів. Для цього щороку необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП) на деякий час. Тож, спланований «Полтаватеплоенерго» і погоджений з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2023-2024 рр. — у статті нижче.

Нагадаємо, в обласному центрі функціонує 80 котелень і теплогенераторних підприємства, що забезпечують мешканців міста теплом і гарячою водою. Робота 32 з них має сезонний характер, тобто вони працюють лише упродовж опалювального періоду і на час проведення підготовчих робіт в технологічному процесі задіяні не будуть. Решта котелень і теплогенераторних будуть зупинятися, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи. Виняток - котельня по вул. Д. Коряка, 7,  яка працюватиме цьогоріч влітку без зупинки.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. Щоправда, і винятки також є. Наприклад, найбільша котельня Полтави по вулиці Ціолковського, яка забезпечує послугами майже третину міста, буде зупинена для проведення планового ремонту на 18 днів: з 29 травня до 15 червня включно. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якомога менше.

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО