В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

 

Порядок розрахунків регламентується Правилами надання послуг, затвердженими постановою КМ України № 630 від 21.07.2005 р.: розрахунковий період оплати послуг — один календарний місяць. Термін внесення платежів — не пізніше ніж 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. У разі виникнення заборгованості, підприємство має право звертатися з заявами  про стягнення заборгованості за послуги теплопостачання до судових органів, що призведе до додаткових витрат споживача.

 

Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, зобов'язаний сплатити суму заборгованості із врахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, судовий збір, а також три відсотка річних від простроченої суми (відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України).

[на початок]


Друкувати

АКТУАЛЬНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО