2020-03-16
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
На час карантинних заходів відвідування абонентської служби обмежено
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
У зв'язку з оголошенням МОЗ України карантинних заходів, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» звертається до споживачів з проханням утриматися від відвідування абонентської служби.
Звертаємо увагу, що до приміщення абонентської служби «Полтаватеплоенерго» допускатимуться лише відвідувачі, що мають засоби індивідуального захисту (захисну пов’язку).
Підприємство створило всі умови для забезпечення дистанційного спілкування зі споживачами. Тому без нагальної потреби особисто відвідувати абонентську службу підприємства не потрібно.
Наголошуємо, що на офіційному сайті підприємства функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.
Для отримання індивідуальних консультацій чи відповідей на актуальні питання необхідно лише скористатися сервісами офіційного сайту (http://te.pl.ua/) підприємства, оформивши відповідне звернення до фахівців підприємства:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
ПОДБАЙМО ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я РАЗОМ!
ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!
Адміністрація
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.