Яку інформацію споживач «Полтаватеплоенерго» може отримати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет»?

2018-09-11  


ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ СПОЖИВАЧ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» МОЖЕ ОТРИМАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ»?

В «Особистому кабінеті споживача», що на сайті «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок та замовити його щомісячне надходження на електронну скриньку та багато інших корисних сервісів.


Тут споживач побачить електронну версію рахунку (pdf) та суму до сплати. На підвкладці «Прилади обліку» можна проконтролювати, але не вносити показники приладів обліку теплопостачання та гарячої води. Показники там зазначені як попередні, так і поточні.

На ній зазначені дати платежів, назва банку, через який проводилася оплата, а також сума платежу. Натиснувши на підвкладку «Субсидії», можна побачити, яка сума субсидії і за який період вона нараховувалася споживачу.

Використовуючи її, споживач може дізнатися суму боргу чи переплати за централізоване опалення і постачання гарячої води на початок і кінець кожного розрахункового періоду, суми нарахувань і проведених оплат, розміри субсидії/компенсації. 

На ній споживач зазначає персональні дані: номери рахунку та договору, прізвище, ім’я, по батькові, адресу. Також тут міститься інформація про опалювальну площу та кількість мешканців.
Натиснувши підвкладку «Пільги», користувач дізнається про наявність і розмір пільг на постачання послуг «Полтаватеплоенерго».

Натиснувши її, можна дізнатися про поточні показники, а також про стан і вид приладу обліку та дату наступної його повірки. Саме цю вкладку слід використовувати споживачам, щоб передати показники лічильників.

За її допомогою споживач може змінювати дані про свій обліковий запис: пароль від особистого кабінету, електронну адресу та номер мобільного телефону. Також можна замовити доставку рахунка на електронну пошту чи відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків.

Вона містить докладну інформацію про «Особистий кабінет споживача» від «Полтаватеплоенерго». А саме тут детальніше описуються функції вкладок «Поточний рахунок», «Оплати», «Взаєморозрахунки», «Особовий рахунок», «Прилади обліку» тощо.

На ній міститься інформація стосовно адреси і телефонів абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та графік її роботи. 
Також можна скористатися послугою електронної консультації. Для цього потрібно ввести своє ПІБ, електронну адресу, сформулювати запитання та надіслати його.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО